Ο Εργκίν Άταμαν συνεχάρη τον Παναθηναϊκό για τη νίκη και στάθηκε στην αμυντική της λειτουργία στο τέταρτο δεκάλεπτο κόντρα στον Ερυρθό Αστέρα.
Ο Παναθηναϊκός συνέχισε στα θετικά αποτελέσματα στη EuroLeague, επικρατώντας του Ερυθρού Αστέρα με 82-74 παρά το γεγονός ότι αγχώθηκε βελτιώνοντας έτσι το ρεκόρ του σε 18-14.
Η… μαγική πεντάδα που οδήγησε τους «πράσινους» στη νίκη ήταν κι εκείνη την οποία εκθείασε ο Εργκίν Άταμαν κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα αποδυτήρια κάνοντας ειδική μνεία στον Χουάντσο Ερνανγκόμεθ και την αμυντική του λειτουργία στο τέταρτο δεκάλεπτο.
Αναλυτικά
«Λοιπόν, στατιστικά είδα ότι ο Νάιτζελ έπαιξε καλά στην επίθεση, ο Κέντρικ, ο Σλούκας… ο Ρογκαβόπουλος έβαλε μεγάλα σουτ. Αλλά ο Χουάντσο έπαιξε καταπληκτική άμυνα στο τελευταίο δεκάλεπτο. Καλή δουλειά Χουάντσο. Καλή δουλειά φίλε».
Coach Ergin Ataman congratulates the team on a great collective effort and highlights the defensive mindset in the final quarter. 🙌
The challenge remains high as every upcoming game becomes even more demanding.
Watch the full speech on CLUB 1908: https://t.co/SIsT5VWF7w 📲… pic.twitter.com/ee7ityncB1
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) March 21, 2026

















