Ο Ερνέστο Βαλβέρδε ανακοίνωσε μέσω βίντεο πως αποχωρεί στο φινάλε της σεζόν από τον πάγκο της Αθλέτικ Μπιλμπάο, κλείνοντας έναν κύκλο από το 2022.
Η είδηση της ημέρας στην Ισπανία ήρθε από τη χώρα των Βάσκων, καθώς η Αθλέτικ Μπιλμπάο ανέρτησε στα social media ένα βίντεο, με τον Ερνέστο Βαλβέρδε να ανακοινώνει πως αποχωρεί από τον σύλλογο στο τέλος της σεζόν!
Η αλήθεια είναι πως η φετινή πορεία των Βάσκων δεν είναι και η καλύτερη, ωστόσο ο ίδιος ο Βαλβέρδε εξήγησε πως αυτή η απόφαση υπήρχε και επεξεργαζόταν στο μυαλό του για αρκετό καιρό, μέχρι να οριστικοποιηθεί.
Ο άλλοτε τεχνικός του Ολυμπιακού αποτελεί τον προπονητή με τα περισσότερα παιχνίδια στον πάγκο της Αθλέτικ, 492 στον αριθμό, έχοντας κατακτήσει 1 Κόπα Ντελ Ρέι και ένα Σούπερ Καπ. Η πρώτη του θητεία ήταν μεταξύ 2003-2005, η δεύτερη από το 2013 έως το 2027 και η 3η και.. φαρμακερή, ξεκίνησε το 2022, 2 χρόνια αφότου αποχώρησε από τον πάγκο της Μπαρτσελόνα.
ℹ️ Ernesto Valverde anuncia que no será el entrenador del Athletic la próxima temporada.
“Es una decisión que he madurado desde hace tiempo y está hablada con el Club”
“Faltan diez partidos en los que tenemos mucho que ganar”
Queda pendiente una despedida a tu altura, mister.
— Athletic Club (@AthleticClub) March 20, 2026
















