Αθλέτικ Μπιλμπάο: Ο Βαλβέρδε ανακοίνωσε πως αποχωρεί στο τέλος της σεζόν (vid)


Ο Ερνέστο Βαλβέρδε ανακοίνωσε μέσω βίντεο πως αποχωρεί στο φινάλε της σεζόν από τον πάγκο της Αθλέτικ Μπιλμπάο, κλείνοντας έναν κύκλο από το 2022.

Η είδηση της ημέρας στην Ισπανία ήρθε από τη χώρα των Βάσκων, καθώς η Αθλέτικ Μπιλμπάο ανέρτησε στα social media ένα βίντεο, με τον Ερνέστο Βαλβέρδε να ανακοινώνει πως αποχωρεί από τον σύλλογο στο τέλος της σεζόν!

Η αλήθεια είναι πως η φετινή πορεία των Βάσκων δεν είναι και η καλύτερη, ωστόσο ο ίδιος ο Βαλβέρδε εξήγησε πως αυτή η απόφαση υπήρχε και επεξεργαζόταν στο μυαλό του για αρκετό καιρό, μέχρι να οριστικοποιηθεί.


 
   

Ο άλλοτε τεχνικός του Ολυμπιακού αποτελεί τον προπονητή με τα περισσότερα παιχνίδια στον πάγκο της Αθλέτικ, 492 στον αριθμό, έχοντας κατακτήσει 1 Κόπα Ντελ Ρέι και ένα Σούπερ Καπ. Η πρώτη του θητεία ήταν μεταξύ 2003-2005, η δεύτερη από το 2013 έως το 2027 και η 3η και.. φαρμακερή, ξεκίνησε το 2022, 2 χρόνια αφότου αποχώρησε από τον πάγκο της Μπαρτσελόνα.





Πηγή

 

Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις: Ετοιμάζει το… δωρεάν summer camp στο Οχάιο

Μία ημέρα μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων της σεζόν, ο Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις ανακοίνωσε την έναρξη του καλοκαιρινού του camp στο Οχάιο το...