Στη Mercedes δήλωσαν πως έχουν ανακαλύψει μια “πολλά υποσχόμενη” θεωρία σχετικά με τις δυσκολίες της W12 στους πρόσφατους αγώνες σε Μονακό και Αζερμπαϊτζάν.

Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν δύο δύσκολους αγώνες σε Μονακό και Μπακού, όπου δεν είχαν τον ρυθμό να διεκδικήσουν τη νίκη από τη Red Bull, τον βασικό τους αντίπαλο για τους φετινούς τίτλους.

Επίσης, μια σειρά επιπλέον προβλημάτων, όπως το προβληματικό pitstop για τον Valtteri Bottas στο Μονακό και η κατά λάθος αλλαγή ρυθμίσεων του Lewis Hamilton στο τιμόνι της W12 κατά την επανεκκίνηση του αγώνα στο Μπακού, άφησαν την ομάδα πίσω από τους Κόκκινους Ταύρους και τον Max Verstappen στις μάχες των τίτλων, με τον Toto Wolff να θεωρεί τις εμφανίσεις της ομάδας του “απαράδεκτες”.

Ωστόσο, κρυμμένο εν μέσω εκνευρισμού για τα αποτελέσματα των τελευταίων εβδομάδων είναι το γεγονός πως η ομάδα δείχνει να έχει ξεκλειδώσει ένα ανώτερο επίπεδο κατανόησης της W12, κάτι που θα την βοηθήσει αρκετά στη μάχη της για επάνοδο.

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Mercedes, Mike Elliot, αποκάλυψε πως η Mercedes πήρε από το Σαββατοκύριακο του Μπακού μια “υποσχόμενη” πιθανή απάντηση σχετικά με τους λόγους πίσω από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε εκεί η ομάδα από τις δοκιμές της Παρασκευής.

Κορίνθιας – Μπόκα Τζούνιορς με σούπερ αποδόσεις και νέα προσφορά* στο Power June!

“Ήρθαμε για το Grand Prix στο Μπακού γνωρίζοντας πως θα έχουμε κάποια θέματα, αλλά πιθανώς δεν αναμέναμε να βρισκόμαστε εκεί που βρεθήκαμε μέχρι να έρθουν τα δεύτερα δοκιμαστικά την Παρασκευή”, δήλωσε στην καθιερωμένη ανασκόπηση της ομάδας μετά τον αγώνα.

“Αυτό που ξεκινήσαμε ήταν μια σειρά δοκιμών για να προσπαθήσουμε να λάβουμε μεγαλύτερα επίπεδα κατανόησης. Και πράγματι, μέσω αυτών βγάλαμε κάποιες θεωρίες, η μια εκ των οποίων είναι πολλά υποσχόμενη”.

“Δυστυχώς, οι δοκιμές που έγιναν έγιναν στο FP3, και έλαβαν χώρα μετά τις προσομοιώσεις αγώνα, έτσι, αν και βρήκαμε καλό ρυθμό στις κατατακτήριες, πιθανώς δεν κάναμε το καλύτερο στήσιμο για τον αγώνα τον ίδιο”.

“Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να δούμε. Είναι κάτι που πρέπει να λύσουμε, το πώς μπορούμε δηλαδή να δομήσουμε ένα setup γύρω από τις αλλαγές που κάναμε και στη συνέχεια να το κρατήσουμε αυτό για τα μελλοντικά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, όπου θα εμφανιστούν παρόμοια προβλήματα”.

“Το άλλο που θα πρέπει να σκεφτούμε είναι πως τόσο η πίστα αυτή (Μπακού) όσο και το Μονακό είναι πιθανώς εξαιρέσεις στο φετινό πρόγραμμα και ελπίζουμε να μην έχουμε κάποια από τα θέματα που είχαμε μέχρι στιγμής, στους επόμενους αγώνες. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είμαστε σε καλύτερη θέση”.

Ο Elliot εξήγησε πως ο πυρήνας των δυσκολιών που βίωσε η Mercedes στο Μπακού σχετίζονταν με την προθέρμανση των εμπρός ελαστικών.

“Θεωρώ πως σε αυτή την πίστα, μια από τις δυσκολίες είναι το να προθερμάνεις τα μπροστινά ελαστικά και είναι επίσης μια πίστα που θα πρέπει να έχεις πολλή αυτοπεποίθηση. Οι τοίχοι είναι δίπλα σου και εάν κάνεις λάθος τότε θα πέσεις σε τοίχο”, εξήγησε ο Elliot.

“Αυτά τα δύο συνδυάζονται κάπως επειδή εάν μπορείς να πας λίγο πιο γρήγορα, εάν μπορείς να βρεθείς λίγο πιο κοντά στον τοίχο λόγω εμπιστοσύνης που έχεις, τότε μπορείς να θερμάνεις λίγο περισσότερο τα ελαστικά σου, επειδή είσαι πολύ πιο επιθετικός”.

“Εάν θερμάνεις λίγο περισσότερο τα ελαστικά σου, τότε αποκτάς λίγη περισσότερη πρόσφυση και μπορείς να πας γρηγορότερα. Έτσι, καταλήγεις με αυτό τον θετικό κύκλο ανατροφοδότησης που ανέφερα”.

“Εάν κοιτάξω πίσω στο Σαββατοκύριακο, θεωρώ πως ο Lewis έκανε ένα βήμα προόδου στο FP3 με το setup του και αυτό έδειξε να τον βοηθά να βρει λίγο περισσότερο ρυθμό από το μονοθέσιο”.

“Ξαφνικά, πήγε από τις δυσκολίες, στο να τα βάζει με τους πρώτους από πλευράς ρυθμού και αυτό το κουβάλησε μαζί του στις κατατακτήριες. Ο γύρος που έκανε στο Q3 για να βγει δεύτερος, δεν ήταν απλά ένας γύρος. Ήταν επί της ουσίας γρήγορος σε όλες τις κατατακτήριες”.

“Με τον Valtteri, θεωρώ πως δεν έφτασε σε αυτό το σημείο. Δεν βρήκε αυτό το μικρό κομμάτι παραπάνω εμπιστοσύνης ώστε να είναι σε θέση να μπει στον θετικό κύκλο ανατροφοδότησης με τον ίδιο τρόπο”.



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER