Γκάι: Ειρωνικές αντιδράσεις από παίκτες για τη σύγκριση του ανάμεσα σε G-League και Euroleague: «Λες βλακείες, Κάιλ»


Ο Κάιλ Γκάι, πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού έκανε σύγκριση ανάμεσα σε Euroleague και G-League και έγινε…. χαμός.

«Από άποψη ταλέντου, νομίζω ότι η G League είναι το δεύτερο καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο και έχω παίξει στην EuroLeague… και η EuroLeague είναι καταπληκτική», είπε ο Kάιλ Γκάι (πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού και της Τενερίφης και πρωταθλητής στο NCAA με το Virginia) στο νέο ντοκιμαντέρ της G League, NBA G League Chronicles.

Αυτή η άποψη του ξεσήκωσε αντιδράσεις, αφού αρκετοί παίκτες δεν έδειξαν να συμφωνούν.


 
   

Ο Ντένις Σρέντερ απάντησε: «Με αγάπη!! Αλλά αυτός είναι ο Κάιλ», ενώ ο Μάτ Μόργκαν και ο Μπρισέ ανέφεραν πως υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο Κέντρικ Πέρι έγραψε: «Έλα τώρα, Κάιλ…», ενώ ο Μπλόσομγκεϊμ έσκασε στα γέλια μέσω σχολίου. Ο Έντι Ταβάρες έβαλε ένα γελαστό Gif, με τον Μπόμπι Ντίξον συμπλήρωε πως υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις δύο λίγκες.

Στο τέλος ο Γκάι απάντησε γράφοντας: «Χαχα, είπα από άποψη ταλέντου».

Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2023-24 της EuroLeague, έπαιξε οκτώ παιχνίδια για τον Παναθηναϊκό, έχοντας μέσο όρο 4 πόντους σε πάνω από 10 λεπτά συμμετοχής ανά ματς.





Πηγή

 

Βιλερμπάν: Επίσημα στην άκρη του πάγκου ο Τόνι Πάρκερ

Νέος προπονητής της Βιλερμπάν είναι με κάθε επισημότητα ο Τόνι Πάρκερ, όπως ενημέρωσε η διοίκηση του γαλλικού συλλόγου.Με τον Τόνι Πάρκερ στην άκρη...