Το συμβάν με το pit stop του Valtteri Bottas στο Μονακό σίγουρα έδειχνε εκ πρώτης όψεως πως δεν ήταν καθόλου υπ’ ευθύνη του Φινλανδού, ωστόσο ο Toto Wolff παρέθεσε μια λίγο διαφορετική άποψη.

Ο Bottas βρισκόταν σε μια σταθερή 2η θέση, πίσω από τον Max Verstappen, όταν μπήκε για το μοναδικό του pitstop στον αγώνα.

Όταν όμως ο Φινλανδός σταμάτησε, ποτέ δεν ξαναξεκίνησε. Αιτία ήταν ένα πρόβλημα με τα μπουλόνια στον εμπρός δεξιά τροχό της W12 του, κάτι που σήμαινε πως αυτοί δεν μπορούσαν να αφαιρεθούν. Αυτό, άφησε τον Φινλανδό αβοήθητο, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει τον αγώνα και τους καλούς βαθμούς ενός επερχόμενου βάθρου.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας του όμως, Toto Wolff, ο Bottas είχε ένα μερίδιο ευθύνης στο συμβάν αυτό.

Ο Αυστριακός συγκεκριμένα δήλωσε: “Ο Valtteri σταμάτησε λίγο πιο πίσω. Αυτό σήμαινε πως ο μηχανικός έπρεπε να χρησιμοποιήσει το κλειδί υπό γωνία. Η περίεργη αυτή γωνία κατέστρεψε το μπουλόνι και δεν μπορούσαμε να το βγάλουμε”.

Το προχτεσινό συμβάν ήταν ακόμα ένα σε μια δύσκολη μέχρι στιγμής σεζόν για τον Bottas, με τον οδηγό της Mercedes να παλεύει να δείξει πως αξίζει να παραμείνει και του χρόνου στην ομάδα.

Στον εναρκτήριο αγώνα στο Bahrain ήταν επικριτικός για τη στρατηγική που του έδωσε η Mercedes, με τον Wolff να φαίνεται αργότερα σε πλάνα να του κόβει τη συζήτηση ψυχρά. Στην Imola, όπου δεν έδειχνε τόσο ανταγωνιστικός, είχε σύγκρουση που τον έθεσε εκτός αγώνα με τον George Russell.

Στην Πορτογαλία τερμάτισε 3ος ενώ είχε εκκινήσει από την pole, ενώ στην Ισπανία καθυστέρησε τον Lewis Hamilton ενώ του είχε ζητηθεί από το team radio να τον αφήσει να περάσει, με τον Βρετανό να κυνηγά τον Max Verstappen και τη νίκη.

Το φιάσκο με το μπουλόνι ήταν απογοητευτικό για τη Mercedes, με τον Wolff να δηλώνει πως το όλο συμβάν θα διερευνηθεί από την ομάδα.

“Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε τον σχεδιασμό, θα πρέπει να δούμε τα υλικά του μπουλονιού μας επειδή οι μηχανικοί που ξεβιδώνουν τα μπουλόνια πρέπει να το κάνουμε με έναν εύκολο τρόπο”, δήλωσε ο Wolff, ο οποίος είδε την ομάδα του να χάνει την πρωτιά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

“Και για του λόγου το αληθές, ο μηχανικός που του συνέβη αυτό σήμερα, είναι ένας από τους καλύτερους και ένας από τους πιο ικανούς που έχουμε, αναφορικά με την ταχύτητα στο pitstop”.

“Έτσι, πάντα θα συμβαίνουν πράγματα. Ποτέ δεν είναι ευθύνη ενός, είναι πολυπρόσωπα τα προβλήματα”.

“Ημέρες όπως οι Κυριακή είναι αυτές που μαθαίνουμε τα περισσότερα, αλλά αυτό δεν αλλάζει την κακή εμπειρία που είχαμε”.

“Θα πρέπει να πιάσεις ένα τέτοιο Σαββατοκύριακο απ’ το λαιμό. Χάσαμε βαθμούς αλλά πρόκειται για μεγάλο πρωτάθλημα, πάντα η πρωτιά θα αλλάζει και στο τέλος, στο Άμπου Ντάμπι, θα δούμε ποιος θα βρίσκεται πιο μπροστά”.

“Θα ανασυνταχθούμε και θα ανατρέξουμε σε αυτά που έγιναν, όσο κι αν πονάει, ώστε να μάθουμε τα μαθήματά μας και να επανέλθουμε δυνατότεροι”.




ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER