Ο Charles Leclerc θα έχει νέο κιβώτιο στο μονοθέσιό του για τον επόμενο αγώνα, με τη Ferrari να αποφασίζει να το αλλάξει ως προληπτικό μέτρο.

Ο Μονεγάσκος κατέκτησε την pole position στον εγχώριό του αγώνα, αλλά μετά τον χρόνο του στο Q3 είχε ένα ατύχημα στην τελευταία του προσπάθεια, στην έξοδο του chicane της πισίνας.

Η Ferrari αποφάσισε μετά το ατύχημα να μην του αλλάξει το κιβώτιο καθώς κάτι τέτοιο θα του έδινε ποινή 5 θέσεων στο grid, ενώ οι εκτιμήσεις τους έδειχναν πως θα δούλευε κανονικά.

Εν τέλει, ωστόσο, ο Leclerc δεν εκκίνησε ποτέ στον αγώνα, με τη ζημιά από το ατύχημα να αποδεικνύεται περισσότερη από την αρχική εκτιμώμενη. Η Ferrari δήλωσε πως το πρόβλημα δεν οφειλόταν σε αστοχία του κιβωτίου αλλά αντιθέτως σε πρόβλημα με τον αριστερά άξονα μετάδοσης κίνησης.

“Μόλις ένιωσα το πρόβλημα είπα πως νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα κιβωτίου, αλλά ουσιαστικά δεν προερχόταν από το κιβώτιο. Φάνηκε πως ήταν κάτι άλλο”, δήλωσε ο Leclerc αμέσως μετά το DNS του.

“Θα πρέπει να ελέγξουμε και πάλι. Είμαι αρκετά σίγουρος πως σχετιζόταν με το ατύχημά μου στις κατατακτήριες, αλλά θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε από πού έρχεται ακριβώς”.

“Δεν θα μιλούσα πάρα πολύ επειδή για την ώρα δεν γνωρίζω όλη την κατάσταση. Αυτό που γνωρίζω είναι πως δεν οφείλεται στο κιβώτιο, προερχόταν από το πίσω αριστερά μέρος του μονοθεσίου. Είτε σχετίζεται με το ατύχημα είτε όχι θα πρέπει να δούμε τις έρευνες μετά τον αγώνα, αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς να πούμε”.

Παρά τις έρευνες που έδειξαν πως το κιβώτιο δεν οφειλόταν για το πρόβλημα εν τέλει, η ομάδα επέλεξε παρ’ όλα αυτά να το αλλάξει, σύμφωνα με την Corriere dello Sport.

Η αλλαγή αυτή θα μπορέσει να γίνει και χωρίς τον κίνδυνο ποινής καθώς, αν και ο Μονεγάσκος δεν έχει τερματίσει ακόμα σε 6 αγώνες όπως είναι το όριο, το DNS του στο Μονακό μετρά ως εγκατάλειψη και το εξάρτημα αυτό μπορεί να αντικατασταθεί χωρίς ποινή στην περίπτωση εγκατάλειψης.




ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER