Οι νέες υβριδικές μηχανές από το 2025 αναμένεται να έχουν “πολύ αυξημένη” ηλεκτρική συνεισφορά, ως μέρος της γενικής αναθεώρησής τους, σύμφωνα και με τον Toto Wolff.

Μετά από σύνοδο των κορυφαίων κατασκευαστών, συμπεριλαμβανόμενων των Mercedes, Ferrari, Renault, Audi και Porsche, που έγινε στο Αυστριακό Grand Prix το περασμένη Σαββατοκύριακο, συζητήθηκαν οι νέοι κανονισμοί των μονάδων ισχύος και συγκεκριμένα ένα γενικό πλαίσιο στο οποίο θα ενταχθούν αυτοί.

Αν και οι λεπτομέρειες και τα ακριβή στοιχεία θα πάρουν μήνες ώστε να διαμορφωθούν, ο Wolff δήλωσε πως η F1 κάνει το σωστό επιμένοντας στην υβριδική λύση, όπου τα καύσιμα θα είναι από βιολογικές πηγές.

Μιλώντας στο Συνέδριο της FIA στο Μονακό τη Δευτέρα, ο Wolff δήλωσε πως υπάρχει συναίνεση στο ότι η F1 δεν θα πρέπει να επιστρέψει στους θορυβώδεις κινητήρες εσωτερικής καύσης.

“Η συζήτηση ήταν ‘τι θα κάνουμε στο μέλλον αναφορικά με τους κινητήρες’, επειδή θέλουμε να μειώσουμε τα κόστη, έτσι δεν θέλουμε να χρειαστεί να επανεφεύρουμε τον τροχό”, δήλωσε ο Αυστριακός.

“Αλλά θέλουμε επίσης να έχουμε και έναν κινητήρα που να είναι σχετικός με τα πράγματα για την περίοδο 2025 με 2030 και δεν μπορούμε να είμαστε υπέρμαχοι των παλιών κινητήρων με τις υψηλές εντάσεις όταν όλοι περιμένουν από εμάς να εξηλεκτριστούμε”.

Power June στα Virtuals+ με Σούπερ Προσφορά* στο Virtual Μπάσκετ της Playtech!

“Έτσι, οι νέοι κινητήρες αναμένεται να συνεχίσουν να τρέχουν με καύσιμο. Παραμένουμε με το τωρινό format των V6, αλλά η ηλεκτρική συνεισφορά αναμένεται να αυξηθεί πολύ”.

Οι παρούσες μονάδες ισχύος της F1 έχουν τόσο MGU-K όσο και MGU-H, αλλά υπάρχουν συζητήσεις γύρω από την κατάργηση της MGU-H λόγω του κόστους και της πολυπλοκότητάς της. Αυτό, θα μπορούσε εν δυνάμει να ανοίξει την πόρτα για ένα πιο ισχυρό στέλεχος MGU-K.

Ένα από τα δομικά στοιχεία των νέων υβριδικών μηχανών θα είναι και η λειτουργία με βιοκαύσιμα, τα οποία οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θεωρούν πως είναι πολύ σημαντικά, μιας και τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν μηχανές καύσης για δεκαετίες ακόμα.

Ο Wolff πρόσθεσε: “Παραμένουμε με τις μονάδες εσωτερικής καύσης επειδή πιστεύουμε πως τα καύσιμα θα συνεχίσουν να βρίσκονται μαζί μας για αρκετό καιρό ακόμα”.

“Στην Ευρώπη μπορεί να έχουμε φιλόδοξους στόχους αναφορικά με την ηλεκτρική κινητικότητα ως μέρος της καθημερινότητάς μας μέχρι το 2030 και μπορώ να δω και στη Mercedes τους φιλόδοξους στόχους που έχουν. Αλλά στον υπόλοιπο κόσμο, θα έχουμε εκατομμύρια οχήματα που θα συνεχίσουν να λειτουργούν με καύσιμα”.

“Για τα αυτοκίνητα της Mercedes, πιστεύουμε πως θα έχουμε αρκετά εκατομμύρια στον κόσμο που θα λειτουργούν με καύσιμα. Έτσι, μπορούμε να συνεισφέρουμε με την καινοτομία μας ώστε να τους βοηθήσουμε να εξελίξουν βιώσιμα καύσιμα: είτε αυτά είναι βιοκαύσιμα είτε συνθετικά”.

“Τα μονοθέσιά μας θα λειτουργούν με 100% βιώσιμα καύσιμα από το 2025 και έτσι θα συνεισφέρουμε στη μείωση των παγκόσμιων επιπέδων εκπομπών CO2”.

Ο Wolff πρόσθεσε ακόμα πως υπάρχουν ενδείξεις ότι η κίνηση αυτή της F1 να καινοτομήσει στον τομέα της εύρεσης βιώσιμων καυσίμων είναι κάτι που ελκύει τις νέες γενιές φιλάθλων.

“Εάν δείτε τη F1 σήμερα και το μεγάλο κοινό που μας ακολουθεί, ειδικά τα νεότερα άτομα, το ταχύτερο αναπτυσσόμενο group μας είναι 15-35”, σχολίασε ο Wolff.

“Ήμουν στην Αυστρία το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, δεν ήταν τόσο καλά τα πράγματα στην πίστα, αλλά ήταν εντυπωσιακό που έβλεπες μια κατάμεστη πίστα. Είχαμε 115.000 θεατές. Και αυτό που είδα ήταν ένα νεαρότερο κοινό, όσο ποτέ άλλοτε στη Formula 1”.

“Και πιστεύω πως για τα νεαρότερα άτομα αυτά, η Formula 1, μετά από έρευνα που κάναμε, είναι συνυφασμένη με την καινοτομία και την υψηλή τεχνολογία. Ξεφεύγουμε λίγο από τη στάμπα των μονομάχων”.

“Αλλά τα παιδιά στις νεότερες γενιές βλέπουν τη Formula 1 ως ιπτάμενα jet γύρω από μια πίστα, έτσι δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε πως η υψηλή τεχνολογία και η καινοτομία είναι μέρος του DNA μας”.



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER