Ο 2ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής μας επιφύλασσέ εκπλήξεις τόσο κατά την διάρκεια του αγώνα όσο και μετά το τέλος, με τα προβλήματα των μονοθέσιων στην LMP2, τις αλλαγές θέσεων και τις υψηλές θερμοκρασίες να παίζουν σημαντικό ρόλο.

Η κίνηση της Toyota που συζητήθηκε, ακόμη και μετά το τέλος του αγώνα

Οι οδηγοί του No. 8 της Toyota Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley μετακινήθηκαν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας οδηγών με 20 βαθμούς διαφορά από τους teammates Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway έπειτα από την νίκη στον αγώνα 8 ωρών του Portimao.

Οι οδηγοί του No. 7 της Toyota ανέβηκαν στην 2η θέση της βαθμολογίας οδηγών με ένα βαθμό διαφορά από την Alpine των Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere.

Power June στα Virtuals+ με Σούπερ Προσφορά* στο Virtual Μπάσκετ της Playtech!

Η διπλή αλλαγή στην πρωτοπορία για την Toyota στην τελευταία ώρα του αγώνα ήταν μία νέα στρατηγική της ομάδας έπειτα από την εντολή του κατασκευαστή. Έχοντας προηγουμένως κλειδώσει τις θέσεις των αυτοκινήτων της στον τελευταίο γύρο των pit stops, η Toyota δεν επιτρέπεται στο τελευταίο stint να αλλάξει τις θέσεις ανάλογα με το αυτοκίνητο εάν είναι ταχύτερο πίσω από τον πρωτοπόρο. Είναι κατανοητό ότι αυτός ο κανόνας ισχύει προς το παρόν μόνο για τους μικρότερους αγώνες του WEC και όχι για το Le Mans.

Σε αυτές τις εντολές της ομάδας, ο ρυθμός των Toyotas δεν κρίθηκε από το κυκλοφοριακό που υπήρχε στην πίστα. “Στο πρώτο μέρος των stint ο Jose Maria Lopez ήταν ταχύτερος, έτσι προσπέρασε,” δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Pascal Vasselon. “Αλλά έπειτα δυστυχώς δεν ήταν πιο γρήγορος όταν βρισκόταν μπροστά, οπότε αλλάξαμε.”

Η δεύτερη αλλαγή εξασφάλισε στους Buemi, Nakajima και Hartley την κατάκτηση της 4ης νίκης μαζί στο WEC και την 2η στην σεζόν σε δύο αγώνες. Η νίκη της Toyota ήταν η 32η σε 100 συμμετοχές στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος .

 

Οι υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα σε συνδυασμό με τα ελαστικά καθόρισαν το αποτέλεσμα στην GTE-Pro

Ο James Calado πανηγύρισε τα 32 γενέθλια του με την 8η νίκη του στο WEC και στην κατηγορία GTE-Pro, μαζί με τον συνοδηγό του στην Ferrari και την AF Corse Alessandro Pier Guidi ο οποίος συνοδεύει τον Βρετανό σε όλες τις νίκες του εκτός από μία.

Το δίδυμο της Ferrari πήρε το προβάδισμα στην βαθμολογία οδηγών από την πρωτοπόρο Porsche με τους Kevin Estre και Neel Jani, οι οποίοι κέρδισαν στο Spa. Τα δύο πληρώματα χωρίζονται από 6 βαθμούς.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Ferrari με τα θέματα μειωμένης απόδοσης των ελαστικών, η Porsche ήταν ικανοποιημένη με την προσέγγιση των τριών οδηγών της για το πως λειτούργησαν στην πρόβα ενόψει του 24ωρου αγώνα στο Le Mans μέσα στην σεζόν. “Ήταν ακριβώς όπως το είχαμε προγραμματίσει,” δήλωσε ο επικεφαλής της προσπάθειας στο WEC Alexander Stehlig. “Ήταν κάτι το φυσικό και οι θερμοκρασίες ήταν ακόμα μεγαλύτερες από όσο νομίζαμε. Ήταν επίσης πολύ σημαντικό για το πως αντέδρασε η ομάδα.”

 

Οι Orecas αντιμετώπισαν τα περισσότερα προβλήματα στην LMP2

Στην LMP2 και στην GTE-Am άλλαξαν επίσης οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας μετά τις νίκες της JOTA με το No. 38 και την Oreca και της Cetilar Racing με Ferrari.

Η Racing Team Nederland με την Oreca βγήκε εκτός μάχης από την LMP2 λόγο ζημιάς στην ανάρτηση από την επαφή μεταξύ του Job van Uitert και της Ferrari. “Εμείς αλλάξαμε μερικά εξαρτήματα από τον πίσω άξονα,” δήλωσε ο υπεύθυνος της TDS Racing Xavier Combet. “Πολλά εξαρτήματα καταστράφηκαν. Δεν ήταν μεγάλη επαφή, αλλά ήταν ακριβώς στο σημείο όπου δεν μπορείς να αγγίξεις το αυτοκίνητο.”

Η Nederland επέστρεψε στην πίστα για να πάρει την 4η θέση στην υποκατηγορία Pro-Am, ενώ η Realteam Racing – η οποία τρέχει από την TDS – κέρδισε μετά από το πρόβλημα στην μπαταρία της High Class Racing με την Oreca όπου σταμάτησε στην πίστα, εμφανίζοντας την Full Course Yellow.

Η Realteam κατάφερε να διαχειριστεί την ζημιά στην Oreca κατά την διάρκεια του αγώνα ύστερα από την επαφή που δέχτηκε ο Norman Nato από το αυτοκίνητο της GTE ενώ σπίνιαρε στις αρχές του αγώνα, σύμφωνα με τον Combet. Οι Nato και Esteban Garcia πήραν την πρωτιά στην κατάταξη της Pro-Am μετά την νίκη τους.

Η D’Station Racing με την Aston Martin Vantage GTE εγκατέλειψε μετά την ζημιά στον άξονα λόγο της επαφής με την Glickenhaus SCG 007 LMH στην στροφή 5. “Αυτό φαινόταν σαν ζημιά όπου έσπασε ο άξονας του ψυγείου,” δήλωσε ο Tom Ferrier. “Αναγκάζοντας το ψυγείο να σηκωθεί όπου οδήγησε έναν σωλήνα να σταματήσει την ροή του νερού που πηγαίνει στο ψυγείο. Υπήρξε υπερθέρμανση, οπότε μπήκαμε στο pit lane και αλλάξαμε ψυγείο, κάναμε εξαέρωση το σύστημα και βγήκε πάλι στην πίστα. Φαινόταν ότι ανέβαζε θερμοκρασία και έσπασε η κεφαλή, οπότε έπρεπε να σταματήσουμε.”

Η άλλη εγκατάλειψη ήταν του No. 77 της Dempsey-Proton Racing με Porsche, όπου αναμείχθηκε στην επαφή μεταξύ των Glickenhaus-D’Station.

Οι καυτές θερμοκρασίες στην επιφάνεια της πίστας ήταν το κλειδί της Κυριακής. Ο πιλότος της Michelin στους αγώνες αντοχής και στην εξέλιξη των ελαστικών Aurelien Fabre δήλωσε: “Διαχωρίσαμε και αναλύσαμε ένα μεγάλο αριθμό ελαστικών για να αναγνωρίσουμε την σύνδεση μεταξύ του φαινομένου blistering, των υψηλών θερμοκρασιών, το set up των αυτοκινήτων και τα διαφορετικά στυλ οδήγησης.”

 

Τα Highlights του αγώνα 



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER