Ολυμπιακός: Τέλος ο Κώστας Αντετοκούνμπο, συνεχίζει στον Άρη


Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη.

Μέσω ανακοίνωσης η ΚΑΕ Ολυμπιακός αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο.

Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Έλληνα σέντερ και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας τους. Ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, όπου αγωνίστηκε πέρσι δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.


 
   

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».





Πηγή