Το αντίο του Τάις στη Μονακό: «Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλη αυτή τη διαδρομή…»


Ο Ντάνειλ Τάις μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρέτησε τη Μονακό.

Οι αποχωρήσεις συνεχίζονται στο «στρατόπεδο» της Μονακό, με τον Ντάνιελ Τάις να είναι ο επόμενος που φεύγει από τον σύλλογο.

Ο Γερμανός σέντερ μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρέτησε την ομάδα του Πριγκιπάτου και την ευχαρίστησε για όσα πέρασε. Ο Τάις τη χρονιά που ολοκληρώθηκε στη EuroLeague, έπαιξε σε 38 αγώνες, έχοντας μ.ο 9.7 πόντους και 5 ριμπάουντ ανά αναμέτρηση.


 
   

Αναλυτικά όσα έγραψε ο Ντάνιελ Τάις:

«Τι απίστευτο ταξίδι. Με σπουδαίους ανθρώπους στο πλευρό μου. Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλη αυτή τη διαδρομή. Ευχαριστώ, Μονακό».





Πηγή

 

Φωτιά στον Άγιο Βασίλειο Βοιωτίας – Ήχησε το 112, επιχειρούν εναέρια μέσα

Φωτιά ξέσπασε στον Άγιο Βασίλειο Βοιωτίας το μεσημέρι του Σαββάτου (27/06). Η φωτιά εκδηλώθηκε σε δασική έκταση με πεύκα και χαμηλή βλάστηση. Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές...