Φουλ επίθεση στον Γερμανό καγκελάριο Φρίντριχ Μερτς, έκανε σήμερα (30/4/26) ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, λέγοντας ότι ο Μερτς θα πρέπει να εστιάσει στην προσπάθεια τερματισμού του πολέμου Ρωσίας – Ουκρανίας και να περνά «λιγότερο χρόνο παρεμβαίνοντας» στην προσπάθεια αντιμετώπισης της «ιρανικής πυρηνικής απειλής».
«Ο Καγκελάριος της Γερμανίας θα πρέπει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον τερματισμό του πολέμου με τη Ρωσία/Ουκρανία (όπου είναι εντελώς αναποτελεσματικός!) και να φτιάξει τη διαλυμένη χώρα του, ειδικά στο Μεταναστευτικό και στην Ενέργεια» γράφει για τον Φρίντριχ Μερτς ο Ντόναλντ Τραμπ και συνεχίζει:«Και λιγότερο χρόνο στην παρέμβαση σε εκείνους που ξεφορτώνονται την πυρηνική απειλή του Ιράν, καθιστώντας έτσι τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, ένα ασφαλέστερο μέρος!».
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας