Ο Κωνσταντίνος Τζολάκης ανανέωσε το συμβόλαιο του με τον Ολυμπιακό και στη συνέχεια είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της ομάδας, Βαγγέλη Μαρινάκη όπου μίλησαν τόσο για τη φετινή όσο και την επόμενη σεζόν.
Ο Κωνσταντίνος Τζολάκης κατάφερε να πάρει τη φανέλα του βασικού τερματοφύλακα στο… σπίτι του επί Μεντιλίμπαρ και έτσι κέρδισε ένα νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.
Μετά τις υπογραφές για την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών, ο Έλληνας πορτιέρε συναντήθηκε με τον πρόεδρο του συλλόγου, Βαγγέλη Μαρινάκη στα γραφεία του.
Οι δύο τους μίλησαν τόσο για τη φετινή σεζόν όπου ήρθε και η κατάκτηση του Conference League αλλά και τα σχέδια για την προσεχή.
Βενεζουέλα: Αποδοκιμάστηκε από σεισμοπαθείς στο Καράκας η Πρόεδρος της χώρας
Συγγενείς εγκλωβισμένων στα ερείπια κτιρίου που κατέρρευσε στο...
















