Οι φίλοι των Μπόστον Σέλτικς βγήκαν στους δρόμους για να αποθεώσουν την ομάδα μετά την κατάκτηση του τίτλου στο NBA.

Οι Μπόστον Σέλτικς επέστρεψαν στον θρόνο του πρωταθλητή του NBA και φυσικά αυτό έπρεπε να γιορταστεί με τον κατάλληλο τρόπο. Οι πρωταθλητές πήραν το τρόπαιο και μέσα από το λεωφορείο το ταξίδεψαν στους δρόμους της Βοστώνης, στην καθιερωμένη παρέλαση.

Εκεί όπου πλήθος κόσμου βρέθηκε για να αποθεώσει τους παίκτες του Τζο Ματσούλα, με τις σκηνές να μοιάζουν αρκετά σουρεάλ. Ανεβασμένοι σε όποιο ύψωμα κατάφεραν για να έχουν καλύτερη οπτική επαφή, οι φίλοι των Σέλτικς έστησαν το δικό τους πάρτι στους δρόμους της πόλης.

Με τον Ντέρικ Γουάιτ να έχει την τιμητική του, μιας και τα σπασμένα δόντια του στον πέμπτο τελικό έδωσαν αφορμή για πειράγματα, με τα πλακάτ να γράφουν πως… άξιζε να χάσει κάποιος τα δόντια του για αυτό το πρωτάθλημα.

Η παρέλαση στους δρόμους της Βοστώνης





gazzeta.gr

 

Βοσνία – Κατάρ: Το γκολ του Μάχμιτς για το 3-1

Το γκολ του Μάχμιτς στο 80ό λεπτό διαμόρφωσε το 3-1 για τη Βοσνία ενάντια στο Κατάρ.Η Βοσνία κατάφερε να καθαρίσει το ματς με...