Με τη νέα της εκτός έδρας εμφάνιση η Άρσεναλ γιορτάζει τους δεσμούς της με την αφρικανική κουλτούρα του Βόρειου Λονδίνου και στέλνει ηχηρό μήνυμα κατά των διακρίσεων.

«Από την Αφρική, στο Άρσεναλ. Και πάλι πίσω», είναι το μότο της διαφημιστικής καμπάνιας της Άρσεναλ για τη νέα εντυπωσιακή εκτός έδρας εμφάνισή της. Η καινούρια φανέλα των Gunners δεν έχει τα κλασικά χρώματα που συναντά κανείς συνήθως στις δεύτερες εμφανίσεις της, αλλά κυριαρχούν το μαύρο, το κόκκινο και τα πράσινο, τα πιο παραδοσιακά χρώματα της αφρικανικής κουλτούρας.

Πρόκειται άλλωστε για μια φανέλα-φόρο τιμής στην Αφρική και τους δεσμούς της με το Βόρειο Λόνδινο, μια «γιορτή» για τον πολιτισμό και την κουλτούρα της αφρικανικής διασποράς στη γειτονιά της Άρσεναλ, αλλά και την επιρροή της στον σύλλογο ανά τα χρόνια.

«Αυτά τα χρώματα και οι πολιτιστικές ενδείξεις συνδέονται μεταξύ τους για να δημιουργήσουν μια τοιχογραφία της σύνδεσης του παρελθόντος και του παρόντος με την αφρικανική διασπορά στο Λονδίνο και παραπέρα. Υπερασπίζονται την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά στην ομάδα και τους υποστηρικτές μας», αναφέρουν χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή τους οι Gunners.





gazzeta.gr

 

Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών – Οι πρώτοι των πρώτων στο MEGA

Τους κόπους τους να δικαιώνονται είδαν σήμερα, μετά τα δύσκολα χρόνια του λυκείου και τις ατελείωτες ώρες διαβάσματος, χιλιάδες υποψήφιοι που πήραν τις βαθμολογίες...