Από νωρίς το πρωί σήμερα, εργαζόμενοι των υπηρεσιών Πρασίνου του δήμου μαζί με ανθρώπους που μένουν δίπλα στον αμπελώνα, προχώρησαν στη συγκομιδή των δύο λευκών ποικιλιών που παράγονται εκεί.

Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει ο τρύγος των δύο κόκκινων ποικιλιών. Ολόκληρη η συγκομιδή καταλήγει στο Κτήμα Γεροβασιλείου, με τη συνδρομή του οποίου οινοποιούνται τα κρασιά με την επωνυμία «Γοργόνα». Φέτος, από τη συγκομιδή που είναι σε εξέλιξη, αναμένονται 400 – 600 μπουκάλια.

Ο αστικός αμπελώνας του δήμου Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκε το 2013 απέναντι από το Καυτανζόγλειο στάδιο και καταλαμβάνει χώρο έκτασης δύο στρεμμάτων.


 
   

Σημειώνεται πως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, ο οποίος βρέθηκε σήμερα στο σημείο, αναζητά και άλλον παρόμοιο χώρο με σκοπό τη δημιουργία και δεύτερου αμπελώνα.



megatv.com

 

Μπιάνκο: ΠΑΟΚ – «Η πρόταση απορρίφθηκε από τη Φιορεντίνα»

Ιταλός ρεπόρτερ ανέφερε ότι η Φιορεντίνα ήταν αρνητική στην πρόταση του ΠΑΟΚ.Ο Αλεσάντρο Μπιάνκο, ο οποίος έπαιξε δανεικός στον ΠΑΟΚ από τη Φιορεντίνα...