Η Γαλλία ύστερα από ένα μεγάλο θρίλερ το οποίο κρίθηκε στην παράταση, νίκησε το Βέλγιο με 81-75 και πήρε την πρόκριση στον τελικό των γυναικών, όπου θα αντιμετωπίσει την Αμερική.
Στον δεύτερο ημιτελικό του Ολυμπιακού τουρνουά, η Γαλλία αντιμετώπισε το Βέλγιο και ύστερα από ένα πολύ συναρπαστικό παιχνίδι το οποίο χρειάστηκε να οδηγηθεί στο επιπλέον πεντάλεπτο ώστε να βγει ο νικητής, οι «τρικολόρ» επικράτησαν με 81-75 και πήραν την πρόκριση για τον τελικό της Κυριακής όπου θα τα «βάλει» με τις ΗΠΑ.
Ενώ απέμεναν 50 δευτερόλεπτα για τη λήξη, η Τζούλι Βανλού με ελεύθερες βολές έφτασε την απόσταση στο -3 για το Βέλγιο (66-63) ενώ στη συνέχεια και ενώ το ρολόι έδειχνε 8 δεύτερα για το τέλος του αγώνα, η Έμα Μίσεμαν βρήκε τρίποντο και έστειλε την αναμέτρηση στην παράταση, εκεί όπου οι Γαλλίδες απέκτησαν το πάνω χέρι και επιβλήθηκαν.
Πρώτη σκόρερ από την πλευρά των νικητών ήταν η Γκάμπι Γουίλιαμς με 18 πόντους, η Βαλεριάν Αγιαγί έφτασε τους 17, η Ιλιάνα Ρούπερτ είχε 15 και η Τζαλίν Σαλόν 10. Από τους ηττημένους ξεχώρισε η Έμα Μίσεμαν με 19, η Κιάρα Λίνσκενς ακολούθησε στους 15 ενώ 11 είχε η Τζόλι Βανλού.
Τα δεκάλεπτα: 14-17, 31-36, 48-51, 66-66, 81-75 (παρ.)















