Ο Εθνικός Ύμνος των ΗΠΑ ακούστηκε στο Παρίσι. Δείτε την απονομή των μεταλλίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες για ΗΠΑ, Γαλλία και Σερβία.

Ο μυθικός Στεφ Κάρι έβαλε τέλος στον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Αμερικανοί επικράτησαν των Γάλλων στο Παρίσι και έτσι κατέκτησαν το πέμπτο τους συνεχόμενο χρυσό μετάλλιο, ξεκινώντας από το 2008 να αυξάνουν τη συλλογή τους, φτάνοντας τα 17.

Και παρέλαβαν τα χρυσά τους μετάλλια, πανηγυρίζοντας στην Arena του Bercy, με τον ΛεΜπρόν να παίρνει το βραβείο του MVP. Δίπλα στους ηττημένους του τελικού, τους Γάλλους που εμφανίστηκαν φορτισμένοι μετά τη μεγάλη «μάχη» που έδωσαν.


 
   

Στην τρίτη θέση οι Σέρβοι που από το μεσημέρι γέμισαν χαμόγελο με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου, επικρατώντας των Γερμανών στον μικρό τελικό.

Η απονομή του χρυσού των Ολυμπιακών Αγώνων στις ΗΠΑ



gazzeta.gr

 

Super League: Πότε θα ληφθεί η τελική απόφαση για Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι

Η πρόταση του Λανουά για Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι.Η πρόθεση της ΚΕΔ σταδιακά οι Έλληνες διαιτητές να παίρνουν περισσότερα παιχνίδια και μάλιστα να...