Επιστροφή στις προπονήσεις για την Ομόνοια, μετά το χθεσινό ρεπό, με το μυαλό στη μεγάλη ρεβάνς με την Φέχερβαρ (14/3,20:00). Παράλληλα, στα μεταγραφικά το «9» της διαφοράς είναι αυτό που «καίει» την ομάδα.
Η ομάδα τη δουλειά της με ζήλο και τη μέγιστη σοβαρότητα ενόψει επαναληπτικού, την ίδια στιγμή οι εξελίξεις στο μετεγγραφικό αναμένονται με αγωνία, ώστε να πάρει τελική μορφή το ρόστερ των πράσινων.
Επιστροφή στις προπονήσεις χθες μετά το ρεπό που έδωσε η τεχνική ηγεσία και απόλυτη προσήλωση στο πλάνο Νταμπράουσκας, ώστε την Τετάρτη το βράδυ στην Ουγγαρία, η Ομόνοια να σφραγίσει το εισιτήριο πρόκρισης στα πλέι-οφ του Κόνφερενς Λιγκ.
Με το υπέρ του 1-0, τη δεδομένη ποιότητα, το βάθος επιλογών, την έξυπνη προσέγγιση από τακτικής πλευράς, όσες δυσκολίες και να βρει στον επαναληπτικό, το «τριφύλλι» είναι σε θέση να υλοποιήσει τον στόχο και να φέρει με επιτυχία εις πέρας το έργο του. Στο «Ηλίας Πούλλος» από την επόμενη του πρώτου ματς με τη Φέχερβαρ το μήνυμα είναι ξεκάθαρο, «πάμε να βρούμε μια ακόμα καλύτερη και απαιτητική ομάδα στην έδρα της, αλλά εμείς τη δική μας παρουσία και με σφραγίδα ανωτερότητας να ολοκληρώσουμε τη «δουλειά». Η προσοχή στο αγωνιστικό κομμάτι επικεντρώνεται στους Ντιούνκου και Μασούρα, που αναμένεται καθημερινά να ανεβάζουν ρυθμούς και να θέσουν εαυτό στη διάθεση του προπονητή τους. Με τις ενδείξεις θετικές και με το μέρος τους.
Στον αγώνα της Τετάρτης στο «Sóstói Stadion», οι πράσινοι αναμένεται να έχουν τη στήριξη σημαντικού αριθμού φιλάθλων τους, που θα πάνε να στηρίξουν αφενός την ομάδα και αφετέρου να συνδυάσουν και ένα 2-3ήμερο σε μια πολύ όμορφη χώρα.
Στο μεταγραφικό κομμάτι διαφοροποιήσεις δεν έχουν προκύψει, ωστόσο όπως έχουμε σημειώσει και στον πρόλογο, το ρόστερ της Ομόνοιας δεν έχει ακόμη πάρει την τελική του μορφή. Το «9» της διαφοράς είναι αυτό που «καίει», η επικείμενη απόκτηση Κίτσου, θα φέρει και αποχώρηση, ενώ ως γνωστό δεν υπολογίζεται ο Μπάκιτς. Για τον Αραούχο, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση το παλεύει καιρό και είναι διατεθειμένη να κάνει τη μεγαλύτερη υπέρβαση επί ημερών της, ικανοποιώντας τους Αναστασίου-Νταμπράουσκας, το πολυπόθητο ναι δεν έχει ακόμη έρθει.
Ο παίκτης έχει πρόταση και από 2η κυπριακή ομάδα(φημολογείται ότι είναι το ΑΠΟΕΛ), η «αγαπημένη» του Λας Πάλμας του «τελείωσε», όποτε και αυτός μετρά αντίστροφα για την τελική του απάντηση. Η Ομόνοια δεν θα περιμένει εσαεί, υπάρχει το blan b, με Σαμάρα, Γιόνσεν και μια ακόμη περίπτωση. Με τον Κακουλλή, χθες από επίσημα χείλη της Γκέτεμποργκ γνωστοποιήθηκε το «ναυάγιο». Ο παίκτης ναι μεν θέλει να κάνει το βήμα στο εξωτερικό, αλλά ούτε πιέζει κατάστασεις, τουναντίον έχει το μυαλό του στην ομάδα του. Υπάρχει σύμφωνα με πληροφορίες μας, μία ακόμη ομάδα του εξωτερικού που ενδιαφέρεται για τον Ανδρόνικο, αν τελεσφορήσει κάτι με αυτήν ή αν επανέλθει η Γκέτεμποργκ καλώς, αλλιώς ο παίκτης δεν έχει κανένα θέμα… να παραμείνει. Με τον Λοΐζου υπάρχει σχετική νηνεμία, εν αναμονή εξελίξεων είτε με την Τζουργκάρντεν που τον θέλει είτε με κάποια άλλη ομάδα.
ΑΓ















