Ο Ζέλσον Μάρτινς μίλησε για το αποτέλεσμα στο παιχνίδι με τον Βόλο, τη δική του άνοδο αλλά και τους στόχους της σεζόν.
Ο Ολυμπιακός επικράτησε με 2-0 του Βόλου στο Πανθεσσαλικό και ξεκίνησε τη σεζόν με το… δεξί για τη Stoiximan Superleague.
Ο Ζέλσον Μάρτινς ήταν εκ των πρωταγωνιστών με δύο ασίστ και αναφέρθηκε στο αποτέλεσμα, στη δική του άνοδο στην επίδοση του αλλά και στο τι ζητάει ο Μεντιλίμπαρ.
Για το ματς: «Ήταν καλή η αίσθηση που μας το παιχνίδι, νικήσαμε στην πρεμιέρα. Καταφέραμε να πάρουμε νίκη εκτός έδρας σ’ ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο».
Για το αν αισθάνεται τόσο καλά, όσο φαίνεται: «Ναι, νιώθω καλά, έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή, έχω αυτοπεποίθηση και είμαι καλά. Μπορούμε να καταφέρουμε πράγματα καλύτερα από σήμερα».
Τι ζητάει ο Μεντιλίμπαρ από εκείνον: «Να βγαίνω ψηλά, να έχω αυτοπεποίθηση, να δημιουργώ ευκαιρίες για γκολ και ασίστ. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε φέτος, να βάζουμε πολλά γκολ».















