Δείτε τί δήλωσε ο τεχνικός της Ανόρθωσης, Γιάννης Οκκάς, μετά την ισοπαλία με την Ομόνοια Αραδίππου, στην 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος Cyta.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο τεχνικός της Ανόρθωσης:

«Περιμέναμε δύσκολη την πρεμιέρα και αυτό φάνηκε στο παιχνίδι. Μπήκαμε δυνατά για να ελέγξουμε τον ρυθμό, φτιάξαμε κάποιες προϋποθέσεις αλλά δεν πετύχαμε το γκολ ου θα έκανε πιο εύκολό το έργο μας. Στο β’ ημίχρονο προσπαθήσαμε να κάνουμε το ίδιο αλλά όσο περνούσε ο χρόνος και η Ομόνοια Αραδίππου προσπάθησε να μας κάνει την ζημιά. Συνεχίζουμε, ο δρόμος είναι μακρύς. Από σήμερα αρχίζει η προετοιμασία για το επόμενο παιχνίδι με τον Απόλλωνα»


 
   

Άργησαν να γίνουν οι αλλαγές;

«Η τριάδα είναι πιο αμυντικό σχήμα από την τετράδα; Θεωρώ ότι δεν έγιναν αργά οι αλλαγές. Είναι συγκεκριμένες οι αλλαγές που γίνονται χωρίς να υποτιμώ τα παιδιά που έδειξαν εξαιρετικό πρόσωπο στην προετοιμασία. Κάποια πράγματα που έπρεπε να κάνουμε για να γίνει πιο εύκολο το έργο μας δεν τα κάναμε».

Θα υπάρξει ενίσχυση τις επόμενες μέρες;

«Προσπαθούμε ναι».



gazzeta.gr

 

Μοτιεγιούνας: Τέλος από τον Ερυθρό Αστέρα

Παρελθόν αποτέλεσε από τον Ερυθρό Αστέρα και ο Ντονάτας Μοτιεγιούνας, ο οποίος αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.Μετά το «διαζύγιο» με τον...