Το πρώτο του μήνυμα ως παίκτης της ΑΕΚ έστειλε ο Σι Τζέι Μπράις, που θέλει τη στήριξη των φίλων της ομάδας μέσα στη σεζόν.
Ο Σι Τζέι Μπράις, το τελευταίο απόκτημα της ΑΕΚ Betsson, έστειλε μέσω του επίσημου σάιτ της ομάδας το πρώτο του μήνυμα προς τους φίλους των «κιτρινόμαυρων».
Ο 27χρονος γκαρντ αναφέρθηκε στην πίστη που του έδειξε ο Ντούσαν Σάκοτα, ενώ ελπίζει σε… σόου μέσα στην σεζόν.
Οι δηλώσεις του Μπράις
«Είμαι εκστασιασμένος, που έρχομαι στην Αθήνα για την ΑΕΚ. Ο προπονητής μας, ο κ. Σάκοτα, και ο G.M., ο κ. Κώτσης, έχουν μεγάλη εμπειρία και πιστεύω σ’ αυτούς, όπως ξέρω, ότι πιστεύουν και αυτοί σ’ εμένα. Ήταν ένα αξέχαστο καλοκαίρι και πρέπει να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου για τη στήριξη.
Ο ατζέντης μου, Μπέντζαμιν Στέβιτς, έκανε εξαιρετική δουλειά κάνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή για εμένα. Ανυπομονώ να παίξω σ’ ένα γήπεδο, που ελπίζω να γεμίζει και να κάνουμε ένα «σόου» μέσα στη σεζόν, με μεγάλη ενέργεια και υποστήριξη από τους οπαδούς μας».















