Ο προπονητής της Μαρσέιγ, Ρομπέρτο ντε Τσέρμπι, αποκάλυψε λεπτομέρειες του δανεισμού του Αζεντίν Ουναϊ στον Παναθηναϊκό.

Ο Ρομπέρτο ντε Τσέρμπι αποκάλυψε πως γνώριζε την επιθυμία του Αζεντίν Ουναϊ να αποχωρήσει από την Μαρσέιγ ενώ παράλληλα τόνισε πως θα παρακολουθεί την πορεία του Μαροκινού άσου στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:


 
   

«Η Μαρσέιγ χρειαζόταν δραστική αλλαγή, διάφοροι παίκτες έφυγαν και πήραμε άλλους. Είμαι ικανοποιημένος με τις αλλαγές που κάναμε. Όσον αφορά τον Ουναΐ, ήθελε να φύγει και το ήξερα από την αρχή. Οι παίκτες που έφυγαν ήταν καλοί, αλλά η αλλαγή ήταν απαραίτητη. Εξαιτίας της επιθυμίας του να φύγει, δεν τον χρησιμοποίησα στα δύο φιλικά στην Αγγλία και το Άουγκσμπουργκ. Θα παρακολουθήσουμε την χρονιά που θα κάνει και θα δούμε την επόμενη σεζόν, γιατί έχει ακόμα συμβόλαιο μαζί μας».



gazzeta.gr

 

Στο «κόκκινο» η πολιτική αντιπαράθεση

Σε προεκλογικούς ρυθμούς κινείται πλέον το πολιτικό σκηνικό, με την αντιπαράθεση να ανεβαίνει κατακόρυφα. Το κλίμα στο πολιτικό σκηνικό είναι σαφώς προεκλογικό. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος...