Όταν είχε πάει στην ΑΕΚ ο Χένινγκ Μπεργκ το μήνυμα που έστειλε στους συνεργάτες του είναι ότι η ομάδα θα είναι πολύ πιο έτοιμη μετά τη διακοπή και ότι μετά τη διακοπή θα αρχίσει να δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο και το τι μπορεί να κάνει στο γήπεδο.
Η διακοπή λοιπόν πέρασε για την ΑΕΚ, ο Μπεργκ δούλεψε με τους παίκτες του και τώρα απέναντι στην Ομόνοια μέσα στο ΓΣΠ θα προσπαθήσει να βγάλει τον καλύτερο δυνατό εαυτό της και να διεκδικήσει τη νίκη δείχνοντας σημαντική βελτίωση στο αγωνιστικό κομμάτι.
Θα δικαιωθεί άραγε ο Μπεργκ και θα δούμε μία ΑΕΚ καλύτερη, βελτιωμένη και πιο… μέσα στη φιλοσοφία του Νορβηγού; Η απάντηση θα δοθεί το βράδυ της Δευτέρας όταν και η ΑΕΚ θα παρουσιαστεί στο ΓΣΠ για την απαιτητική και δύσκολη αναμέτρηση κόντρα στην Ομόνοια που αυτή την περίοδο φαντάζει η πιο φορμαρισμένη ομάδα στο πρωτάθλημα.
Αγωνιστικά το ευχάριστο για τους Λαρνακείς είναι ότι δεν αντιμετωπίζουν αγωνιστικά προβλήματα και όλοι οι παίκτες είναι διαθέσιμοι, έτσι ο Μπεργκ θα μπορέσει να παρατάξει την καλύτερη δυνατή ενδεκάδα. Αναμένεται ότι πέρα από την είσοδο του Αϊτόρ στο αρχικό σχήμα θα δούμε και τον Πέρε Πονς βασικό και πιθανό μία με δυο ακόμη αλλαγές.
Θέλει να αλλάξει κάποια πράγματα ο τεχνικός της ΑΕΚ, άρχισε να κάνει κάποιες δοκιμές και σκέψεις και όλα θα κριθούν στον αγωνιστικό χώρο. Εκεί όπου θα πρέπει η ομάδα της Λάρνακας να αρχίσει να ξεδιπλώνει την ποιότητα της και να αρχίσει να βγάζει στο γήπεδο μία ομάδα με ποιότητα και φιλοσοφία Μπεργκ.
















