Τις πρώτες τους νίκες πήραν οι Άουγκσμπουργκ και Βέρντερ Βρέμης, με την πρώτη να νίκαει με 3-1 την Ζανκτ Πάουλι και τη δεύτερη να παίρνει το «διπλό» με 2-1 στην Μάιντζ. Γιαννούλης και Σάλιακας αγωνίστηκαν για τις ομάδες τους.

Ο Δημήτρης Γιαννούλης βγήκε νικητής στην ελληνική μάχη της 3η αγωνιστική της Bundesliga καθώς η Άουγκσμπουργκ επικράτησε με 3-1 της Ζανκτ Πάουλι του Μανώλη Σάλιακα. Ηρωική εμφάνιση για την Βέρντερ Βρέμης που έφυγε με το «διπλό» από την έδρα της Μάιντς (1-2) παρά το ότι αγωνιζόταν με δέκα παίκτες.

Η Άουγκσμπουργκ άνοιξε το σκορ στο 47′ με τον Βολφ και είκοσι λεπτά μετά ο Τιτζ έκανε το 2-0. Η Ζανκτ Πάουλι αντέδρασε μειώνοντας προσωρινά στο 75′, προτού οι γηπεδούχοι κάνουν το τελικό 3-1 στις καθυστερήσεις. Βασικός ήταν ο Δημήτρης Γιαννούλης, ο οποίος πέρασε εκτός στο 83ο λεπτό, ενώ ο Μανώλης Σάλιακας μπήκε στον αγώνα στο 46ο λεπτό.


 
   

Πρώτη νίκη και για τη Βέρντερ Βρέμης, μετά το 2-1 στην έδρα της Μάιντς. Οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ στο 8′ με τον Ντουκς, αλλά δέχθηκαν την ισοφάριση πριν το ημίχρονο. Παρότι από το 60 έπαιζαν με δέκα μετά την αποβολή του Φριντλ, ωστόσο ο Κον έκανε το 2-1 στο 69′.



gazzeta.gr

 

Αγγλία – Γκάνα: Ο Σπενς αρνήθηκε τη χειραψία με τον Παρτέι πριν τη σέντρα!

Ο Σπενς της Αγγλίας απέφυγε να δώσει το χέρι του στον Τόμας Παρτέι πριν από τη σέντρα του αγώνα με τη Γκάνα, προκαλώντας...