Ο Γκλεν Ντοκ Ρίβερς τιμωρήθηκε από το ΝΒΑ με χρηματικό πρόστιμο ύψους 25.000 δολαρίων για δηλώσεις που έκανε σε βάρος διαιτητών.

Μετά την ήττα των Μπακς από τους Σάρλοτ Χόρνετς, ο Ντοκ Ρίβερς σχολίασε αρνητικά τη διαιτησία του αγώνα εκφράζοντας ανοικτά τα παράπονά του.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην τελευταία φάση που κέρδισε το φάουλ ο Λαμέλο Μπολ στα 7.3” για το τέλος, λέγοντας ότι «απλά έπεσε κάτω μόνος του. Δεν υπήρχε καμία επαφή. Κανείς δεν ήταν δίπλα του. Μόνος του γλίστρισε. Για δεύτερο σερί παιχνίδι υπάρχει λάθος σφύριγμα εναντίον μας».


 
   

Ο τεχνικός των Μπακς θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο ύψους 25.000 δολαρίων για το γεγονός ότι άσκησε δημόσια κριτική στους διαιτητές, κάτι που ανακοινώθηκε από τη διοργανώτρια αρχή δια στόματος του Τζο Ντούμαρς.



gazzeta.gr

 

Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»

Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο. O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...