Ληστεία σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όταν δράστες μπούκαραν με πιστόλι σε κατάστημα ειδών κινητής τηλεφωνίας και έκλεψαν 47 συσκευές κινητών τηλεφώνων αξίας 52.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν σημειώθηκε στην Σταυρούπολη, όταν οι δύο δράστες, φορώντας κράνη μοτοσικλέτας, εισέβαλαν στο κατάστημα και με την απειλή όπλου κατάφεραν να αποσπάσουν 47 κινητά συνολικής αξίας 52.000 ευρώ.

Εξαφανίστηκαν και αναζητούνται.


 
   



megatv.com

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...