Ληστεία σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όταν δράστες μπούκαραν με όπλο σε κατάστημα ειδών κινητής τηλεφωνίας και έκλεψαν 47 συσκευές κινητών τηλεφώνων αξίας 52.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν σημειώθηκε στην Σταυρούπολη, όταν οι δύο δράστες, φορώντας κράνη μοτοσικλέτας και γάντια, εισέβαλαν στο κατάστημα και με την απειλή όπλου κατάφεραν να αποσπάσουν 47 κινητά συνολικής αξίας 52.000 ευρώ.

Εξαφανίστηκαν και αναζητούνται.


 
   



megatv.com

 

Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»

Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο. O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...