Stop στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ – Η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης


Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος δημιούργησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Όπως εξήγησε στο MEGA η Σάντρα Κοκκονέτση, επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, σκοπός της καμπάνιας είναι η πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και η μείωση των θανάτων στην άσφαλτο.

«Είναι ένα θέμα που ποτέ δεν θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε, όσο χάνουμε νέους ανθρώπους στους δρόμους. Διαχρονικά ως Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών κάνουμε δράσεις και καμπάνιες κινητοποίησης και ευαισθητοποίησης γύρω από την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων από διάφορες πλευρές. Συνεργαζόμαστε ανελλιπώς και με την Τροχαία. Φαντάζομαι ότι όλοι μας ξέρουμε ότι και η Πολιτεία το έχει ψηλά αυτό το θέμα αυτή την περίοδο. Το βλέπουμε και απ’ τον καινούργιο ΚΟΚ», είπε και συμπλήρωσε:


 
   

«Όλη η κοινωνία νομίζω ότι είναι συντεταγμένη γύρω από αυτό το θέμα. Η Πολιτεία έχει κάνει τις προσπάθειές της, με τον καινούργιο ΚΟΚ, με τις κάμερες, με τους ελέγχους και τα λοιπά. Η Τροχαία κάνει κάθε μέρα τη δουλειά της κι εμείς ως φορείς οφείλουμε να μπορούμε να κάνουμε δράσεις και κινητοποίηση για να μπορέσουμε να μειώσουμε τους θανάτους στο δρόμο».

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών τονίζει τον ρόλο της όχι μόνο στην κάλυψη των συνεπειών ενός ατυχήματος, αλλά κυρίως στην ενεργό συμβολή στην πρόληψη.



Πηγή

 

Αγγλία – Γκάνα: Ο Σπενς αρνήθηκε τη χειραψία με τον Παρτέι πριν τη σέντρα!

Ο Σπενς της Αγγλίας απέφυγε να δώσει το χέρι του στον Τόμας Παρτέι πριν από τη σέντρα του αγώνα με τη Γκάνα, προκαλώντας...