Ένοχους τους 57 από τους 58 κατηγορούμενους παραγωγούς από την Κρήτη που δήλωναν ψευδώς ότι κατείχαν ή εκμεταλλεύονταν βοσκοτόπους στην Καστοριά, έκρινε σήμερα το δικαστήριο στη δίκη για τις επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Την ενοχή των 57 από τους 58 κατηγορούμενους αγρότες της Κρήτης αποφάσισε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο εισέπραξαν παράνομα ευρωπαϊκές επιδοτήσεις μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ, για εκτάσεις που δήλωναν στην Καστοριά , άλλες ως βοσκότοπους και άλλες για καλλιέργεια ελιάς και αμυγδάλου.
Το δικαστήριο έκρινε, κατά πλειοψηφία, αθώα μία παραγωγό αποδεχόμενο τον ισχυρισμό της, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε περίπου 30.000 ευρώ.
Οι καταδικασθέντες δεν παρέστησαν στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν να τους αναγνωριστούν ελαφρυντικά, με το δικαστήριό να αποφασίζει επι των ποινών την Τετάρτη 1η Ιουλίου.
Αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες ο πρώην πρόεδρος Δημήτρης Μελάς
Στην άλλη δίκη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο πρώην πρόεδρος του Δημήτρης Μελάς απολογούμενος ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας υπερασπίστηκε την αθωότητά του κάνοντας λόγο για “επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα”.
«Αντιλαμβάνομαι ότι το όνομά μου βρίσκεται στη δίνη αρνητικής δημοσιότητας, είναι πολύ άδικο και θα αποδειχθεί το αμέσως επόμενο διάστημα ότι από κάποιους επιχειρήθηκε «δολοφονία χαρακτήρα. Λειτούργησα πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας, ποτέ δεν προκάλεσα ζημιά στα ευρωπαϊκά ταμεία», δήλωσε ο κος Μελάς.
Η δίκη θα συνεχιστεί με την αγόρευση του εισαγγελέα της έδρας.


















