Ο Ντάνειλ Τάις μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρέτησε τη Μονακό.
Οι αποχωρήσεις συνεχίζονται στο «στρατόπεδο» της Μονακό, με τον Ντάνιελ Τάις να είναι ο επόμενος που φεύγει από τον σύλλογο.
Ο Γερμανός σέντερ μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρέτησε την ομάδα του Πριγκιπάτου και την ευχαρίστησε για όσα πέρασε. Ο Τάις τη χρονιά που ολοκληρώθηκε στη EuroLeague, έπαιξε σε 38 αγώνες, έχοντας μ.ο 9.7 πόντους και 5 ριμπάουντ ανά αναμέτρηση.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Ντάνιελ Τάις:
«Τι απίστευτο ταξίδι. Με σπουδαίους ανθρώπους στο πλευρό μου. Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλη αυτή τη διαδρομή. Ευχαριστώ, Μονακό».
Αποθεώθηκε στη Σερβία ο Ομπράντοβιτς: Το αστείο που έκανε για τις κόκκινες φανέλες
Ο Ζέλικο Οπμράντοβιτς βρίσκεται στη Σερβία ως ομιλητής σε ένα σεμινάριο προπονητικής προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς και αστειεύτηκε με τα χρώματα των...

















