O Σι Τζέι Μπράις προσγειώθηκε στην Ελλάδα το πρωί του Σαββάτου για λογαριασμό της ΑΕΚ.

H ΑΕΚ Betsson είχε ανακοινώσει με κάθε επισημότητα τον Σι Τζέι Μπράις στις 3 Σεπτέμβρη, τον οποίο είχε προαναγγείλει πιο πριν στον κόσμο της.

Tη σεζόν που πέρασε, αγωνίστηκε στη VTB League και στην Πάρμα με 14.4 πόντους και 58.8% στα τρίποντα. Τα ποσοστά του είναι εξαιρετικά πίσω από τη γραμμή του τριπόντου, ενώ καλύπτει τις θέσεις «2» και «3».


 
   

Ο Αμερικανός έφτασε στην Αθήνα και το Ελ. Βενιζέλος το πρωί του Σαββάτου και μετρά αντίστροφα για να μπει στην προετοιμασία της Βασίλισσας που έχει ξεκινήσει.





gazzeta.gr