Μετά την τριήμερη άδεια που έδωσε ο Άκης Μάντζιος οι παίκτες του Άρη επέστρεψαν στις προπονήσεις. Έτοιμοι Βέλεθ – Κουέστα, ατομικό ο Φαμπιάνο και θεραπεία ο Ζαν Ζουλ.

Μετά από τρεις ημέρες ξεκούρασης οι ποδοσφαιριστές του Άρη επέστρεψαν στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον αγώνα με το Βόλο στο «Κλεάνθης Βικελίδης» (23/11, 19:30) για τη 12η αγωνιστική της Stoiximan Superleague. Το πρόγραμμα περιλάμβανε ενεργοποίηση, ασκήσεις δύναμης κορμού, ασκήσεις συναρμογής, passing game και παιχνίδια κατοχής μπάλας.

Στα καλά νέα για τον Άκη Μάντζιο είναι η επιστροφή του Φραν Βέλεθ και του Χουλιάν Κουέστα σε φουλ ρυθμούς. Από την πλευρά του ο Φαμπιάνο ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Ζαν Ζουλ έκανε θεραπεία.


 
   

Η προετοιμασία των Θεσσαλονικιών ενόψει του αγώνα με το Βόλο θα συνεχιστεί τη Δευτέρα (18/11) με πρωινή προπόνηση στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο.



gazzeta.gr

 

Η στιγμή της πτώσης & την έκρηξης πυροσβεστικού ελικόπτερου στο Μέτσοβο – Βίντεο ντοκουμέντο

Οι εικόνες από το βίντεο ντοκουμέντο που εξασφάλισε το MEGA σοκάρουν. Το ελικόπτερο, μισθωμένο από το πυροσβεστικό σώμα, επιχειρούσε σε φωτιά που ήταν σε εξέλιξη....