Διαβάστε στο Gazzetta Cyprus, όλα όσα συνέβησαν στην δημοσιογραφική διάσκεψη του Άρη Λεμεσού.

Αρχικά παρουσιάστηκε η κύρια χορηγική συμφωνία της ομάδας.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Πάβελ Κογκνίτζε, διευθύνων σύμβουλος στην «Ελαφρά Ταξιαρχία» και είπε τα εξής τόσο για την φετινή, όσο και για την περσινή αγωνιστική περίοδο:


 
   

«Για εμάς δεν ήταν καλή η αγωνιστική πορεία. Από τις μεταγραφές μπήκε ένα σημαντικό ποσό στα ταμεία αλλά και από την παρουσία μας στο Γιουρόπα Λιγκ, εισπράξαμε 5.5 εκατομμύρια. Ξεπεράσαμε το 50% εισιτηρίων διαρκείας σε σχέση με πέρσι (650 διαρκείας φέτος. Το κλαμπ μας μεγαλώνει, βλέπετε και το λεωφορείο μας έξω. Είμαστε μια ομάδα που το μότο μας είναι να μεγαλώνουμε διαρκώς, σε όλους τους τομείς. Το προπονητικό μας κέντρο, που βρίσκεται πίσω από την Ανατολική είναι σχεδόν έτοιμο. Το τερέν θα είναι υβριδικό στο “Αλφαμέγα”, δέχεται πολλή πίεση από τους συνεχόμενους αγώνες. Θέλουμε να το κάνουμε ευρωπαϊκών προδιαγραφών, όχι μόνο για εμάς αλλά για όλες τις ομάδες που αγωνίζονται εδώ. Θέλουμε να είμαστε παράγοντες».

Στη συνέχεια ακολούθησε η παρουσίαση του εφετινού ρόστερ, με τους ποδοσφαιριστές να παρουσιάζονται ανά θέσεις:

Δείτε τις φωτογραφίες:

aris parousiasi

aris parousiasi

Έπειτα, το νέο αστέρι του Άρη, Γκιόργκι Κβιλιτάια, απάντησε σε ερωτήσεις οι οποίες αναφέρονταν κυρίως στην επιλογή του να μετακινηθεί στην ομάδα της Λεμεσού.

Αναλυτικότερα:

Για τον ντόρο που έγινε για την μεταγραφή του και την απόφαση του να φύγει από την πρωταθλήτρια ομάδα:

«Δεν ήταν εύκολη η απόφαση μου, γνωρίζεται την στενή σχέση με όλους στο ΑΠΟΕΛ. Χρειαζόμουν μια αλλαγή, μίλησα με τον πρόεδρο, μου άρεσε το πρότζεκτ και γι’ αυτό είμαι εδώ».

Για την εμπειρία του στο EURO:

«Είναι κάτι διαφορετικό, είναι μια εμπειρία που μπορεί μόνο μια φορά μπορεί να την ζήσει ο κάθε ποδοσφαιριστής και είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος που το έζησα».

Αν έχει περισσότερη πίεση από τον Σπιλέφσκι στο θέμα σκοραρίσματος:
«Δεν είναι θέμα πίεσης θεωρώ».

Την σκυτάλη στις ερωτήσεις πήρε ο Κόνορ Γκόλντσον. Ο οποίος ερωτήθηκε για την επιλογή του να έρθει και να αγωνιστεί στην Κύπρο.

«Δεν ήταν εύκολη απόφαση, μετά από 6 χρόνια στη Ρέιντζερς, ήθελα κάτι διαφορετικό. Παίξαμε στο Γιουρόπα Λιγκ με τον Άρη και είχα επαφές. Η Κύπρος είναι πανέμορφη».

Για την πρόταση του Άρη, την Κύπρο και τον ερχομό του:

«Δεν υποτιμώ πρωταθλήματα, ήξερα τον Άρη από τότε που παίξαμε και στα δύο παιχνίδια πήραμε ένα βαθμό. Φαίνεται ότι είναι ομάδα με ποιότητα, μίλησα με τον πρόεδρο της ομάδας και θέλω να κερδίσω τρόπαια, για αυτό ήρθα. Εκτιμήθηκα στη Ρέιντζερς αλλά ήταν η ώρα να φύγω».

Για το ποστ του Τζέραρντ:

«Ήταν 4,5 χρόνια προπονητής μου. Είχα πολύ καλή σχέση μαζί του. Σημαίνει ότι εκτιμάται η δουλειά που έκανα εκεί. Τον ευχαριστώ πάρα πολύ. Τώρα έχω μια πρόκληση στην καριέρα μου».

Επόμενος μίλησε ο Άντερσον Κορέια, επίσης απαντώντας και επεξηγώντας την μεταγραφή του στον Άρη.

«Είχα νοοτροπία πρωταθλητισμού στην Ανόρθωση. Ήθελα να έρθω σε μια ομάδα με νέες ιδέες. Μίλησα με τον προπονητή και έχω περιθώρια να μάθω. Θέλω να αγωνιστώ με νέους ποδοσφαιριστές, γιατί είμαι και ο μεγαλύτερος ηλικιακά στην ομάδα».

Στη συνέχεια, στο δημοσιογραφικό «πάνελ» ανέβηκε ο Αλεξέι Σπιλέφσκι, προπονητής της ομάδας, μαζί με τον αθλητικό διευθυντή Σικόρσκι. Πρώτο μέλημα τους ήταν να εκφράσουν τα συλλυπητήριά τους, στον αδικοχαμένο ποδοσφαιριστή της ΕΝΠ που έφυγε τα ξημερώματα σε τροχαίο δυστύχημα.

Σικόρσκι: «Καταρχάς να στείλω τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια της Ένωσης».

Σπιλέφσκι: «Καλησπέρα σε όλους. Να δώσω τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια της Ένωσης, δεν ξέρω τι να πω είναι πραγματικά κρίμα».

Ο Σπιλέφσκι συνέχισε μιλώντας για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο:

«Κρατώ το στυλό του Γιουρόπα Λιγκ, αποτελεί κίνητρο για εμένα. Δεν σημαίνει ότι μένουμε στο παρελθόν αλλά είμαστε πεινασμένοι. Είχαμε μια καλή προετοιμασία, νιώθω τον σεβασμό και δίψα των ποδοσφαιριστών μου. Έχω τον ευχάριστο ποοκέφαλο του να επιλέγω εντεκάδα γιατί είναι όλοι ποιοτικοί και έτοιμοι. Παραμένουμε ο Άρης, ξέρουμε ότι έχουμε έντονο συναγωνισμό. Είμαστε έτοιμοι και ανυπομονούμε για την έναρξη».

Mετά ακολούθησε απολογισμός της περασμένης σεζόν:

«Στο τέλος της σεζόν ήμασταν πολύ λυπημένοι, ωστόσο αυτό μας έδωσε περισσότερο χρόνο να δουλέψουμε και να βελτιωθούμε. Όσον αφορά την περσινή σεζόν, η πραγματικότητα είναι ότι μας στεναχώρησε το ότι δεν βγήκαμε Ευρώπη. Είμαι ικανοποιημένος όμως που είχαμε χρόνο να δουλέψουμε περισσότερο γιατί μας δόθηκε ο χρόνος να ανεβάσουμε την ένταση στις προπονήσεις όσο θέλαμε στην προετοιμασία. Θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε στην Ευρώπη, βλέποντας τα παιχνίδια άλλων.

Ο ΑΠΟΕΛ κέρδισε το πρωτάθλημα, δεν θεωρώ ότι ήμασταν χειρότεροι. Είχαμε τραυματισμούς, απουσίες, εθνικές κλήσεις παικτών, είμαστε ομάδα που ακόμα αναπτύσσεται. Έχουμε περισσότερους στο ρόστερ τώρα και έχουμε προσδοκίες. Ο Σαρφό μπορεί να χτυπήσει την πόρτα της εντεκάδας, έχουμε συγκεκριμένη φιλοσοφία, τώρα αν είναι σωστή ή όχι, θα δείξει στο μέλλον. Είναι μακρά η σεζόν, θέλαμε να έχουμε αυτό το στοιχείο και μας έλειψε πέρσι. Οι ποδοσφαιριστές ξέρουν ότι πρέπει να επιβεβαιώνουν καθημερινά για μια θέση στην εντεκάδα, είναι καλός ο υγιής ανταγωνισμός».

Όσον αφορά το μέλλον του ρόστερ, ο Σικόρσκι υπογράμμισε πως:

«Ο προπονητής πάντα θέλει νέους παίκτες. Έχουμε κλείσει τη δεδομένη στιγμή, ο αρχικός σχεδιασμός ολοκληρώθηκε. Στο ποδόσφαιρο ποτέ μην λες ποτέ»

Δείτε όλη την διάσκεψη:



gazzeta.gr

 

Λουτσέσκου: ΠΑΟΚ – Οι Ρουμάνοι αναφέρουν μυθικό συμβόλαιο στην Αλ Σαντ

Ο πρώην τεχνικός του ΠΑΟΚ Ράζβαν Λουτσέσκου μετακομίζει στο Κατάρ και την Αλ Σαντ με αδιανόητες αποδοχές.Ο Ράζβαν Λουτσέσκου έπειτα από πέντε σερί...