Ο Νέιτ Λαζέφσκι έφτασε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη ούτως ώστε να υποβληθεί σε ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και να είναι «παρών» στην αυριανή (9/8) πρώτη προπόνηση της ομάδας.

Η συμφωνία με τον Αμερικανός φόργουορντ προβλέπει συνεργασία ενός έτους κι ερχόμενος στη Θεσσαλονίκη τον υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο ο τζένεραλ μάνατζερ της ΚΑΕ, Νίκος Τζώρας. «Είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα στον Άρη. Δεν έχω παίξει στο ελληνικό πρωτάθλημα, όμως έχω ακούσει πολλά για την ομάδα, τους εκπληκτικούς φιλάθλους, τη διοίκηση και είμαι πολύ χαρούμενος. Έπαιξα και πέρυσι στην Ιταλία απέναντι με κάποιες ομάδες επιπέδου EuroCup και ήταν εντυπωσιακό. Νιώθω πολύ ωραία που θα αγωνιστώ σε μία τέτοια ευρωπαϊκή διοργάνωση αυτήν τη χρονιά», είπε ο 25χρονος παίκτης και αναφέρθηκε στα στοιχεία που συγκέντρωσε για τη νέα ομάδα του.

«Έχω δει βίντεο στο Youtube με τον κόσμο του Άρη και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά σε τέτοιους φιλάθλους. Στόχος μου είναι να κερδίσω όσους περισσότερους αγώνες μπορώ, γιατί όχι και τίτλους. Έχω μιλήσει με τον κόουτς για την πλούσια ιστορία της ομάδας και τους τίτλους της και ανυπομονώ για να ξεκινήσει η φετινή χρονιά».


 
   



gazzeta.gr

 

Μουντίαλ 2026: Σάλος με παίκτες της Τουρκίας – Κυκλοφόρησε βίντεο που τους δείχνει να...

Ένα βίντεο που δείχνει τρεις παίκτες της εθνικής ομάδας της Τουρκίας να καπνίζουν σε ένα μπαλκόνι ξενοδοχείου έκανε πρόσφατα το γύρο του διαδικτύου,...