World Challenge με Καθημερινές Προσφορές* και Μοναδικά ‘Έπαθλα! Μόνο στο pamestoixima.gr

Οι Bagnaia και Bastianini σχολίασαν τα όσα έγιναν στον αγώνα της Sepang. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας δήλωσε ότι απλώς διαχειρίστηκε τον αγώνα, ενώ ο αναβάτης της Gresini ότι δεν είχε καμία εντολή να μείνει πίσω του.

Ο Bagnaia θα μπορούσε να είχε κερδίσει το πρωτάθλημα στο Μαλαισιανό GP 20 γύρων της Κυριακής, αν συγκέντρωνε 11 περισσότερους βαθμούς από τον Fabio Quartararo.

Ο αναβάτης της Ducati κέρδισε τον αγώνα, αλλά ο Quartararo τερμάτισε τρίτος για να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του για τον τίτλο πηγαίνοντας στον τελευταίο γύρο στη Βαλένθια, με 23 βαθμούς τώρα διαφορά μεταξύ των δύο.

Στους πρόσφατους αγώνες έγινε φανερό ότι η Ducati έχει δώσει οδηγίες στους αναβάτες της να είναι προσεκτικοί όταν αγωνίζονται με την Bagnaia, αλλά δεν έχει επέμβει για να καθορίσει νίκες και βάθρα.

Ενώ η διοίκηση της Ducati φαινόταν συλλογισμένη στο pitwall την Κυριακή στο Sepang, ο Bastianini δεν έλαβε φαινομενικά οδηγίες να μην αγωνιστεί στο Bagnaia, με τον αναβάτη Gresini να μάχεται σκληρά κυνηγώντας τον μελλοντικό ομόλογο του ως την καρό σημαία.

Ο Bastianini παραδέχεται ότι έπρεπε να κρίνει προσεκτικά οποιεσδήποτε κινήσεις δοκίμαζε στον Bagnaia έχοντας στο μυαλό του το πρωτάθλημα, αλλά λέει ότι δεν έμεινε σκόπιμα πίσω από τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati στον τελευταίο γύρο, καθώς ήταν κοντά σε μια κίνηση στην εξωτερική της στροφής 9.

Στο Betshop το Μουντιάλ… ήρθε με τριπλά δώρα!

Ερωτηθείς αν σχεδίαζε μια επίθεση στον τελευταίο γύρο στο Bagnaia, ο Bastianini είπε: «Ήμουν πολύ κοντά, ειδικά στον τελευταίο γύρο, αλλά νομίζω ότι ήταν δύσκολο να τον πιάσω στο τελευταίο μέρος της πίστας και ήταν σημαντικό για μένα να παραμείνω κοντά στο πρώτο.»

«Στη στροφή 9 προσπάθησα να ανέβω προς τα μέσα, αλλά ήταν δύσκολο, οπότε πήγα για την εξωτερική.»

«Ναι, μου αρέσει να επιτίθομαι, αλλά πάντα με σύνεση γιατί για τη Ducati αυτός ο τίτλος είναι σημαντικός. Προσπάθησα να προσπεράσω ξανά τον Pecco στον τελευταίο γύρο, αλλά ήταν λίγο επικίνδυνο.»

«Μερικές φορές πρέπει να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα, παλεύει για το πρωτάθλημα και είναι κάπως έτσι η κατάσταση».

Ο Francesco Bagnaia είναι ο δεύτερος αναβάτης στην ιστορία της Ducati με 7 νίκες σε μία σεζόν, κι έχει την ευκαιρία σε δύο εβδομάδες στη Βαλένθια να γίνει ο πρώτος με 8. Το προηγούμενο ρεκόρ 7 νικών ανήκει στον ιστορικό Casey Stoner.

Η νίκη του αυτή του Bagnaia σημαίνει ότι απλά πρέπει να τερματίσει 14ος στη Βαλένθια και θα είναι πρωταθλητής ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του Quartararo.

Ο αναβάτης της Ducati ανέβηκε από 9οςστο grid σε 2ος  αφού πήρε «ρίσκο» στο φρενάρισμα για τη στροφή 1 και πήρε το προβάδισμα στον έβδομο γύρο όταν ο poleman Jorge Martin έπεσε στη στροφή 5.

Ο Bagnaia παραδέχεται ότι ο ρυθμός του Martin στην εκκίνηση ήταν υπερβολικός γι’ αυτόν ούτως ή άλλως, ενώ σημείωσε ότι η μάχη του Bastianini ήταν το “σκληρότερο” μέρος του αγώνα.

«Η αντίδραση στα φώτα ήταν πραγματικά εξαιρετική, αλλά και στο πρώτο φρενάρισμα ρίσκαρα λίγο για να είμαι μπροστά και αυτό με βοήθησε πολύ να παλέψω για τη νίκη», είπε ο Bagnaia.

«Ο Jorge ήταν σε απίστευτο ρυθμό στην αρχή, πίεζε πολύ, και μετά από δύο γύρους που προσπαθούσα να τον ακολουθήσω είπα απλώς ότι μπορώ να χαλαρώσω λίγο γιατί για μένα ήταν πάρα πολύ ψηλός ο ρυθμός του.»

«Όταν έπεσε, προσπάθησα να διαχειριστώ λίγο τα ελαστικά, άλλα ο Enea με ζόριζε πολύ.»

«Ήταν ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του αγώνα όταν με προσπέρασε και ήταν αρκετά δύσκολο να τον ακολουθήσω στην εκκίνηση γιατί είχε περισσότερη πρόσφυση στις γρήγορες στροφές, εγώ με καλύτερη πρόσφυση στις αργές στροφές.

«Αλλά φρέναρα τόσο δυνατά, οπότε νομίζω ότι το φρενάρισμα ήταν αυτό που με βοήθησε να κερδίσω τον αγώνα σήμερα».

Αν μη τι άλλο, οι μάχες των δύο μελλοντικών ομόσταβλων στην εργοστασιακή Ducati από το 2023, αυξάνουν το ενδιαφέρον για την επόμενη σεζόν, δεδομένης της επιστροφής του Marc Marquez, και του βελτιωμένου κινητήρα που φαίνεται να έχει η Yamaha.


f1fan.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER