Το πρώτο North London Derby της σεζόν πλησιάζει, όμως αυτή η «μάχη» της Άρσεναλ και της Τότεναμ δεν θα έχει την καθιερωμένη… εικόνα του κόκκινου και του άσπρου.

Μικέλ Αρτέτα και Άγγελος Ποστεκόγλου βρίσκονται εν μέσω της πυρετώδους προετοιμασίας για το μεγαλύτερο παιχνίδι των σεζόν τους μέχρι τώρα. Ο λόγος φυσικά για το North London Derby ανάμεσα στην Τότεναμ και την Άρσεναλ στην έδρα της πρώτης την Κυριακή (15/09 – 16:00).

Πρόκειται βέβαια για ένα ντέρμπι που θα… διαφέρει κάπως οπτικά από τις καθιερωμένες «μονομαχίες» των δύο ομάδων. Κι αυτό διότι η Άρσεναλ δεν θα φορέσει την παραδοσιακή πρώτη, κόκκινη εμφάνισή της! Κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά μετά από 38 χρόνια σε παιχνίδι απέναντι στους Σπερς. Ο λόγος;


 
   

Δεν πρόκειται για επιλογή των Gunners, αλλά για απόφαση της Premier League. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της αγγλικής λίγκας η φιλοξενούμενη ομάδα πρέπει να φορά εμφάνιση που διαφέρει ορατά και κάνει αντίθεση με αυτή της γηπεδούχου. Και η πρώτη εμφάνιση της Άρσεναλ φέτος κρίθηκε πολύ… λευκή, λόγω των λεπτομερειών της, για να έχει ορατή διαφορά με την κλασική άσπρη της Τότεναμ. Έτσι, αποφασίστηκε οι Gunners να φορέσουν τη δεύτερή τους εμφάνιση, η οποία είναι μαύρη και αποτελεί φόρο τιμής στην κουλτούρα της αφρικανικής διασποράς στο Άρσεναλ, τη γειτονιά της ομάδας.

Για τους λάτρεις της στατιστικής, την τελευταία φορά που η Άρσεναλ φόρεσε τη δεύτερη εμφάνισή της σε εκτός έδρας ντέρμπι με την Τότεναμ (τον Μάρτιο του 1986) ηττήθηκε 1-0.



gazzeta.gr

 

Μουντιάλ 2026: «Τελειώνει» ο Μπιέλσα, σφοδρές αντιδράσεις

Ο αποκλεισμός της Ουρουγουάης από το Μουντιάλ προκαλεί σφοδρές αντιδράσεις κατά του Μπιέλσα, με τα ΜΜΕ να μιλούν για ιστορική αποτυχία και οριστικό...