Ο Ίγκνας Μπραζντέικις επέστρεψε στη Ζαλγκίρις Κάουνας για τη δεύτερη θητεία του στους Λιθουανούς, στέλνοντας το μήνυμά του για το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό.

Ο Ίγκνας Μπραζντέικις ολοκλήρωσε την παρουσία του στον Ολυμπιακό που ανακοίνωσε νωρίτερα τη λύση της συνεργασίας του με τον Λιθουανό φόργουορντ.

Στη συνέχεια η Ζαλγκίρις επισημοποίησε την επιστροφή του Μπραζντέικις, ο οποίος ανέφερε με story του στο Instragram για τους «ερυθρόλευκους»: «Είμαι ευγνώμων που ήμουν μέλος μίας τόσο σπουδαίας ομάδας. Μπράβο στα αδέλφια μου, τους προπονητές μου και το κοινό για τη χρονιά».


 
   

Όσον αφορά την επιστροφή του στη Ζαλγκίρις, τόνισε: «Πάμε να το κάνουμε ξανά! Είμαι πολύ ευλογημένος και ευγνώμων που επιστρέφω σπίτι μου και θα εκπροσωπώ ξανά το πράσινο και το λευκό χρώμα. Πάμε να δουλέψουμε».



gazzeta.gr

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...