Στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ επέστρεψε ο Δημήτρης Κυριαζίδης, ο οποίος είχε διαγραφεί μετά τα σεξιστικά αντικοινουβουλευτικά σχόλια του προς την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου.
Την επανένταξη στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ, του βουλευτή Δράμας, Δημήτρη Κυριαζίδη ανακοίνωσε ο Γιάννης Πλακιωτάκης.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κυριαζίδης είχε αποπεμφθεί από την κοινοβουλευτική ομάδα της πλειοψηφίας όταν είχε εξαπολύσει επίθεση κατά της επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου λέγοντας της- την ώρα που βρισκόταν στο βήμα και μιλούσε – «άντε κάνε κανένα παιδί».
Μετά από αυτή την εξέλιξη η ΝΔ ανεβαίνει στους 156 βουλευτές.
Μουντιάλ 2026: Ο Ζλάταν άρπαξε το μικρόφωνο από τον Σπιντ (vid)
Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς και ο streamer IShowSpeed έγιναν πρωταγωνιστές μίας viral στιγμής, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης των ΗΠΑ με την Παραγουάη.Ο γνωστός...

















