Πέφτοντας θύμα της υπερβολικής κίνησης πριν τις τελευταίες προσπάθειες στο Q2, ο Lewis Hamilton έκανε τον 13ο χρόνο, έχοντας ένα βουνό να ανέβει σήμερα.

Επιχειρώντας να κάνει τους γύρους του προς το τέλος των Q, όταν η εξέλιξη της πρόσφυσης της πίστας βρισκόταν στα υψηλότερα επίπεδά της, ο Lewis Hamilton κατάφερε να περάσει με άνεση το Q1, ωστόσο στο Q2 τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν τόσο ομαλά.

Κάνοντας τον 13ο χρόνο, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε εκτός Q3, με χρόνο δύο δέκατα μακριά από τον αντίστοιχο του teammate του, ο οποίος έκανε τον 10ο χρόνο στο Q2. Με τη W14 εμφανώς να μη βολεύεται στην πίστα του Miami, ο Hamilton θεώρησε πως το λάθος timing για την τελευταία προσπάθεια κόστισε στον ίδιο.

“Ήταν μια απ’ αυτές τις μέρες. Δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο, ήλπιζα να υπάρχουν στιγμές που το μονοθέσιο θα είναι λίγο καλό και πίστεψα πως ίσως θα μπορούσα να μπω στο Q3”.

“Στο τέλος όμως έμεινα εκτός, βγήκα πίσω από επτά μονοθέσια ή κάτι τέτοιο. Έτσι, όταν έφτασα στην τελευταία στροφή ήμουν στην ουρά του γκρουπ αυτού. Έπρεπε να αφήσω κενό και έχασα τη θερμοκρασία στα ελαστικά. Όταν ξεκίνησα, άρα, τον γύρο απλά δεν είχα πρόσφυση”.

Ερωτώμενος για το πώς σκέφτεται να αντιμετωπίσει τον σημερινό αγώνα, ο Hamilton απάντησε: “Λοιπόν, για ό,τι συνέβη δεν μπορώ πλέον να κάνω κάτι. Το μόνο που μπορώ είναι να προσπαθήσω να προετοιμαστώ με τον καλύτερο τρόπο και να ξεχάσω ό,τι έγινε το Σάββατο”.

“Συμβαίνουν αυτά, πρέπει να προσπαθήσουμε να μεταστρέψουμε την αρνητικότητα αυτή αύριο, να βάλουμε κάτω το κεφάλι και να δούμε πως μπορούμε να κερδίσουμε θέσεις στο grid”.

Στην άλλη μεριά των garage της Mercedes, ο Russell είχε καλύτερες κατατακτήριες, κάνοντας τον 6ο χρόνο στο Q3 στη μοναδική του προσπάθεια, μιας και το ατύχημα του Charles Leclerc έφερε πρόωρο τέλος στη διαδικασία. Με τον Βρετανό να δηλώνει χαρούμενος για τη θέση που εκκινεί, παραδέχτηκε πως για να έρθει αυτή, χρειάστηκε και η τύχη.

“Δεν πρόκειται να υπερηφανευτώ για το γεγονός πως καταταγήκαμε έκτοι, ειδικά υπό τις περιστάσεις αυτές”, σχολίασε ο Russell. “Όλοι δουλεύουμε τόσο σκληρά με το μονοθέσιο αυτό και απλά δεν μπορούμε να πάρουμε τα μέγιστα”.

“Μερικές φορές πετάει, άλλες πραγματικά μας δυσκολεύει και είναι τυχερό ότι εκκινώ 6ος αύριο. Θα το δεχτώ όμως”.

Ερωτώμενος για τους λόγους που η Mercedes δυσκολεύεται αρκετά στο Miami αυτό το τριήμερο, ο Russell απάντησε: “Γνωρίζω το γιατί. Το μονοθέσιο δεν αποδίδει τόσο καλά όσο απέδιδε και η αίσθηση εκ των έσω είναι χειρότερη απ’ αυτή στο FP1”.

“Στο FP1, όλα κυλούσαν ομαλά, ήταν αρκετά εύκολα, προφανώς βρεθήκαμε στην κορυφή των χρονομέτρων. Αλλά κάναμε τους χρόνους μας στο τέλος της διαδικασίας, άρα εκτιμήσαμε πως ήμασταν τρία δέκατα μακριά από τη Red Bull. Καθώς το τριήμερο προχωρούσε, τα πράγματα έδειχναν να γίνονται χειρότερα”.

“Και ήταν σπάνιο αυτό που συνέβη, γιατί συνήθως συμβαίνει το αντίθετο. Δεν ξέρω λοιπόν, ίσως αποτελεί εξαίρεση η συγκεκριμένη πίστα, το νέο οδόστρωμα, το οποίο δεν μοιάζει με άλλα μέρη. Αλλά θέλουμε να καταφέρουμε περισσότερα, δουλεύουμε για παραπάνω και δουλεύουμε τόσο σκληρά ώστε να το πετύχουμε. Προς το παρόν, όμως, δεν κολλάνε τα κομμάτια του παζλ όπως θα θέλαμε.

f1fan.gr