World Challenge με Καθημερινές Προσφορές* και Μοναδικά ‘Έπαθλα! Μόνο στο pamestoixima.gr

Ο Charles Leclerc δήλωσε αισόδοξος πως η Ferrari με την απόδοσή της στις αργές στροφές θα μπορέσει να κρατήσει πίσω την πολύ γρήγορη στις ευθείες Red Bull για το Grand Prix του Miami.

Ο Leclerc τελικά θα εκκινήσει από την pole position, με τον team-mate του Carlos Sainz δίπλα του, μετά το κυριαρχικό 1-2 που πέτυχαν τα κόκκινα μονοθέσια. Την 2η σειρά εκκίνησης κλείδωσαν οι 2 Red Bull, με τον Max Verstappen 3ο, πίσω απο τον Μονεγάσκο πρωτοπόρο της βαθμολογίας.

Η αυστριακή ομάδα έδειξε πολύ δυνατό ρυθμό τις ευθείες, κάτι που έχει φανεί όλη την φετινή σεζόν, με την πίστα στο Miami να έχει δυο πολύ μεγάλες ευθείες. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να εκμεταλλευτεί την ταχύτητά της στα κλειστά τμήματα της πίστας και να μπορέσει να παραμείνει μπροστά από τους δύο “μαινόμενους ταύρους!”

“Φυσικά εάν βρεθούν κοντά μας θα είναι πολύ δύσκολα,” παραδέχτηκε ο Charles.

“Αλλά έχουμε το πλεονέκτημα στις στροφές και ελπίζουμε πως θα βρίσκονται πολύ πίσω για να έχουν την ευκαιρία να μας προσπεράσουν στην ευθεία. Βέβαια, μόνο ο χρόνος θα δείξει και θα το δούμε αυτό αύριο. Όμως ξανά ο ρυθμός του μονοθεσίου είναι πολύ δυνατός, οπότε επικεντρωνόμστε σε εμάς και θα δείξει που θα είμαστε αύριο!”

Στο Betshop το Μουντιάλ… ήρθε με τριπλά δώρα!

“Ο Carlos και εγώ είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί, οπότε είναι υπέροχο για την ομάδα και θα προσπαθήσουμε πολύ να τερματίσουμε στις ίδιες θέσεις και στον αγώνα.”

Αυτή ήταν η 3η pole position του Leclerc για φέτος, φτάνοντας έτσι τις 12 συνολικά και 2 μεγάλα ονόματα στην κατάταξη όπως αυτά του Gerhard Berger και του David Coulthard.

Βέβαια ο Μονεγάσκος ξεκαθάρισε πως η προσπάθειά του ήταν μακριά από το τέλεια, μιας και τα “μπαλωμένα” κομμάτια της πίστας προσέφεραν ελάχιστη πρόσφυση για τους οδηγούς.

“Βασικά από την στροφή 1 έως 8 ήταν αρκετά “τσαπατσούλικα” και δεν βελτίωνα σημαντικά. Βρήκα ξανά λίγο ρυθμό στις στροφές 4/5/6/7/8, αλλά οι 1/2/3 δεν ήταν πολύ καλές. Αλλά έτσι είναι και μετά το δεύτερο κομματι της πίστας (στροφές 11 με 16) ήταν αρκετά καλά.”

“Και επίσης η τελευταία στροφή ήταν καλή, αν και ήταν αρκετά περίπλοκη με την αλλαγή της ασφάλτου σήμερα. Η πρόσφυση ήταν πολύ μικρή σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο κομμάτι της πίστας, αλλά στο τέλος ο γύρος ήταν καλός παρόλα αυτά!”


f1fan.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER