Πανζουρλισμός επικράτησε στα αποδυτήρια της Εθνικής Νέων Ανδρών αμέσως μετά το τέλος του μικρού τελικού στο Eurobasket U20 της Πολωνίας.

Με το… κλασσικό σύνθημα «Ελλάς, ολέ, ολέ» ο Κώστας Παπαδόπουλος και οι παίκτες του γιόρτασαν στα αποδυτήρια την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου.

Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα επικράτησε του Βελγίου στο παιχνίδι που θα έκρινε την 3η ομάδα του βάθρου και όπως ήταν λογικό και επόμενο επικράτησε πραγματικό ντελίριο στα αποδυτήρια.


 
   

Μετά τους πανηγυρισμούς στο παρκέ η γιορτή μεταφέρθηκε στα αποδυτήρια όπου επικράτησε πραγματικό γλέντι!

Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο



gazzeta.gr

 

Βιλερμπάν: Επίσημα στην άκρη του πάγκου ο Τόνι Πάρκερ

Νέος προπονητής της Βιλερμπάν είναι με κάθε επισημότητα ο Τόνι Πάρκερ, όπως ενημέρωσε η διοίκηση του γαλλικού συλλόγου.Με τον Τόνι Πάρκερ στην άκρη...