Πανζουρλισμός επικράτησε στα αποδυτήρια της Εθνικής Νέων Ανδρών αμέσως μετά το τέλος του μικρού τελικού στο Eurobasket U20 της Πολωνίας.

Με το… κλασσικό σύνθημα «Ελλάς, ολέ, ολέ» ο Κώστας Παπαδόπουλος και οι παίκτες του γιόρτασαν στα αποδυτήρια την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου.

Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα επικράτησε του Βελγίου στο παιχνίδι που θα έκρινε την 3η ομάδα του βάθρου και όπως ήταν λογικό και επόμενο επικράτησε πραγματικό ντελίριο στα αποδυτήρια.


 
   

Μετά τους πανηγυρισμούς στο παρκέ η γιορτή μεταφέρθηκε στα αποδυτήρια όπου επικράτησε πραγματικό γλέντι!

Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο



gazzeta.gr

 

Οι αντιδράσεις στην Αυστραλία για την υπόθεση Δαλαμάγκα – Όλη η αλήθεια για την...

Αυλαία της 31ης σεζόν έριξε η Αγγελική Νικολούλη βάζοντας στο επίκεντρο την υπόθεση της σύλληψης του επικηρυγμένου και υπ’ αριθμόν ένα καταζητούμενου, Τζέιμς Δαλαμάγκα,...