Ο Μάκης Γκαγκάτσης έδωσε το παρών στην προπόνηση της Εθνικής μας ομάδας και τα είπε από κοντά με τον κόουτς αλλά και τους παίκτες.

Ολοκληρώθηκε η προπόνηση της Εθνικής μας ομάδας για την Τρίτη, στην αποστολή της οποίας ενσωματώθηκε και ο Βαγγέλης Παυλίδης.

Ατομικό πρόγραμμα αποφόρτισης ακολούθησαν οι Ιωαννίδης, Κωνσταντέλιας και Ζαφείρης. Στην προπόνηση της ομάδας ήταν ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης, ο οποίος είχε τετ α τετ με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και με αρκετούς παίκτες. Το πρόγραμμα της Εθνικής μας για την Τετάρτη περιλαμβάνει διπλή προπόνηση (πρωί – απόγευμα).

gazzeta.gr