Εντυπωσιακή η άνοδος της Euroleague στα social media, με αύξηση 81% σε σύγκριση με το Final Four της προηγούμενης σεζόν.

Η Εuroleague εξελίσσεται και αναπτύσσεται, κάτι που φαίνεται και στην απήχηση που έχουν τα social media της. Όλο και περισσότερος κόσμος αλληλεπιδρά, κάτι που φάνηκε στο Final Four του 2025.

Κατά τη διάρκεια του Final Four η αλληλεπίδραση στα social media έφτασε στα 40,56 εκατομμυρία, κάνοντας ρεκόρ. Αυτό σημαίνει πως υπήρξε αύξηση 81% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν. Επίσης στους επίσημους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της EuroLeague, οι προβολές βίντεο έφτασαν στα 100,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε ετήσια βάση.

Οι διοργανωτές μεταξύ άλλων τόνισαν πως η EuroLeague Basketball είναι περήφανη που ανακοινώνει πρωτοφανή επιτυχία στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες των social media κατά τη διάρκεια του Final Four του 2025, το οποίο διεξήχθη για πρώτη φορά στην ιστορία στο Άμπου Ντάμπι.

Αυτό το ορόσημο ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική προτεραιότητα της EuroLeague να προσεγγίσει νέες αγορές, αλλά και κοινό πέρα ​​από το παραδοσιακό της πεδίο δράσης, και τα ψηφιακά αποτελέσματα υπογραμμίζουν τον αυξανόμενο παγκόσμιο αντίκτυπο της Λίγκας και την ισχυρή εμπλοκή της με τους οπαδούς παγκοσμίως.

Εκτός από τους χιλιάδες οπαδούς που γέμισαν την Etihad Arena από τις 23 έως τις 25 Μαΐου, εκατομμύρια είδαν την τελική φάση από τις συσκευές τους, μέσω social media, οδηγώντας τη Λίγκα σε νέα ρεκόρ.

Η αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκτοξεύτηκε στα 40,56 εκατομμύρια, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 81% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν. Αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την ισχυρή σύνδεση της EuroLeague με το παθιασμένο κοινό της και την αυξανόμενη παγκόσμια παρουσία της.

Οι επίσημοι λογαριασμοί είχαν διψήφια αύξηση σε όλους τους βασικούς δείκτες. Οι εμφανίσεις και η αλληλεπίδραση παρέμειναν οι ταχύτερα αυξανόμενες μετρήσεις, με 208,6 εκατομμύρια εμφανίσεις και 9,71 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, αύξηση 55% και 43% αντίστοιχα, από το Final Four του 2024.

Στα social media της EuroLeague, οι προβολές βίντεο πήγαν σε 100,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε ετήσια βάση, επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο του δυναμικού περιεχομένου βίντεο στην ενίσχυση της εμπλοκής των οπαδών σε αυτά. Αυτό δείχνει την αυξανόμενη σημασία και εμβέλεια του EuroLeague Basketball στον ψηφιακό χώρο.

Η επίσημη ιστοσελίδα της Λίγκας, δημιούργησε 3,4 εκατομμύρια προβολές σελίδας και αύξηση 50% σε σύγκριση με πέρυσι και προσελκύοντας 567.000 χρήστες, αύξηση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Final Four.





gazzeta.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ