Πώς μπορείτε να αποκτήσετε εισιτήρια για το Final Four του Βερολίνου; Το Gazzetta έχεις τις απαντήσεις.

Αυτό το εισιτήριο, ποιος θα το πάρει; Ο Παναθηναϊκός πήρε το δικό του, για το Final Four του Βερολίνου, το πρώτο μετά από 12 χρόνια απουσίας. Και ο… πόλεμος για ένα εισιτήριο μόλις ξεκίνησε!

Όσοι είχαν προνοήσει για να προμηθευτούν ένα ή παραπάνω εισιτήρια από το general sale της EuroLeague, αισθάνονται τώρα δικαιωμένοι. Τουλάχιστον οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Εκείνοι του Ολυμπιακού θα γνωρίζουν την απάντηση στις δικές τους ανησυχίες κάπου στα μεσάνυχτα.

Σε Έλληνες το 16%

Σύμφωνα με την ενημέρωση της EuroLeague, οι Έλληνες έχουν πάρει το 16% των εισιτηρίων που είχαν διατεθεί. Με τους Ισπανούς να μας ξεπερνούν, έχοντας αγοράσει το 20%.

Με τη Ρεάλ Μαδρίτης να είναι ήδη στην τελική τετράδα. Οι Γερμανοί (που δεν έχουν ομάδα, αλλά είναι οι διοργανωτές) έχουν πάρει το 15%, ενώ το 9% ανήκει σε Τούρκους φιλάθλους και το 5% σε Γάλλους.

Το υπόλοιπο 35% ανήκει σε διάφορες εθνικότητες με μικρά ποσοστά.

Πλέον, οι φίλοι των «πράσινων» θα πρέπει να περιμένουν τυχόν επιστροφές, για παράδειγμα από φίλους της Φενέρ, αν και εφόσον η τουρκική ομάδα δεν φτάσει στο Βερολίνο.

Όλοι στo Fan to Fan Market

Εδώ και μερικά χρόνια, η EuroLeague έχει συστήσει μία πλατφόρμα, το Fan to Fan market, όπου ένας φίλαθλος μπορεί να πουλήσει το εισιτήριο που δεν θέλει να χρησιμοποιήσει, στην ίδια τιμή. Και εκεί η λογική αναφέρει ότι θα υπάρξει λύση για πολλούς Έλληνες που θα θελήσουν να μπουν στην O2 Arena.

Όσο για τους τέσσερις φιναλίστ; Συνήθως η ατάκα που συνοδεύει τη… μοιρασιά των εισιτηρίων στους φιναλίστ είναι «δεν φτάνουν ούτε για… ζήτω»! Και αυτό αναμένεται να συμβεί και τη φετινή σεζόν.

Τα εισιτήρια που δε φτάνουν ούτε για… ζήτω

Λογικά ο αριθμός θα είναι τριψήφιος (συνήθως 550-600), με τις ελληνικές ομάδες, συνήθως, να τα διαθέτουν αποκλειστικά σε κατόχους διαρκείας με σειρά προτεραιότητας. Και στη συνέχεια η κάθε ομάδα κάνει τις δικές της κινήσεις, προκειμένου να εξασφαλίσει παραπάνω κομμάτια από τις επιστροφές των ομάδων.

Για παράδειγμα, πέρσι ο Ολυμπιακός, για το Final Four του Κάουνας είχε προμηθευτεί (μόλις) 560 εισιτήρια.

Για παράδειγμα, η παρουσία της Μονακό στο Final Four μπορεί να αναπτερώσει τις ελπίδες του Παναθηναϊκού (και του Ολυμπιακού, αν προκριθεί) για να πάρουν παραπάνω εισιτήρια.



gazzeta.gr