Μετά την τιμωρία του Αθλητικού Δικαστή στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR έκανε το δικό του σχόλιο.

Όπως έγινε γνωστό και από τον ίδιο τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο μέσω των stories του, ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ τιμωρήθηκε με ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αθλητικούς χώρους για τρεις μήνες.

Όπερ και σημαίνει ότι δεν μπορεί να δώσει το «παρών» στο Game 4 των τελικών της Stoiximan Basket League στο ΣΕΦ, ενώ σε περίπτωση νίκης του Παναθηναϊκού, δεν θα έχει αυτό το δικαίωμα ούτε στο Game 5 του ΟΑΚΑ.


 
   

Έχοντας πληροφορηθεί την ποινή του, ο ισχυρός άνδρας των «πρασίνων» σχολίασε μέσω Instagram: «3 μήνες! Μια για κάθε τεχνική ποινή που μας έριξε» και συνέχισε: «Προσπάθεια αλλοίωσης πρωταθλήματος για ακόμα μια φορά. Επακόλουθα. Από 30+ χιλιάρικα πρόστιμο ο Αταμάν και 3 μήνες απαγόρευση εγώ. Κανείς διαιτητής και κανείς από την πλευρά του Ολυμπιακού» ενώ είχε το hashtag «#ΚράτοςείναιοΟλυμπιακός».

Νωρίτερα είχε κάνει λόγο για «διατεταγμένη υπηρεσία» συμπληρώνοντας «Και κερατάς και δαρμένος» με τα επτά αστέρια, ενώ είχε αναφέρει επίσης: «Το να είσαι ευγενικός, καλός άνθρωπος, ξηγημένος. Και στην ώρας τους, να τους γ….ας ενοχλεί πολύ».



gazzeta.gr

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...