World Challenge με Καθημερινές Προσφορές* και Μοναδικά ‘Έπαθλα! Μόνο στο pamestoixima.gr

Ο George Russell τερμάτισε στην κορυφή του Practice 2 στο GP του Miami, υπογραμμίζοντας τις βελτιώσεις της Mercedes και τις δυνατότητές της να παλέψει τη Ferrari και τη Red Bull αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Russell κέρδισε τον Charles Leclerc σε μία αντίστροφη σειρά από τη σειρά του Practice 1, με τους Sergio Perez, Lewis Hamilton και την Alpine του Fernando Alonso να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα την Παρασκευή.

Το Practice 2 είδε πολλά αυτοκίνητα να έχουν διαφορετικά προβλήματα.

Ο Max Verstappen κατάφερε μόλις έναν γύρο, ενώ ο Valtteri Bottas δεν μπορούσε να βγει καθόλου από το γκαράζ, αλλά η συντριβή του Carlos Sainz ήταν σημαντική στη στροφή 14.

Η περίοδος ξεκίνησε ενώ η Red Bull έκανε μια προληπτική αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων στο μονοθέσιο του Verstappen, μετά από ένα πρόβλημα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του στο Practice 1 που διέκοψε για λίγο το τρέξιμό του νωρίτερα στην ημέρα.

Στο Betshop το Μουντιάλ… ήρθε με τριπλά δώρα!

Αλλά ένας οδηγός που δεν μπόρεσε να βγει καθόλου ήταν ο Bottas, του οποίου η επαφή με τις μπαριέρες στην πρώτη περίοδο αποδείχτηκε οδυνηρή για την ομάδα του για να τον βγάλει εγκαίρως για το Practice 2.

Η στροφή 8 συνέχισε να είναι μια δύσκολη πρόκληση για τους οδηγούς, και μετά από το Practice 1. Ο Perez μπήκε στη λίστα των οδηγών που δυσκολεύτηκαν εκεί, βγαίνοντας στη βρώμικη γραμμή και έχοντας τετακέ, αλλά ο οδηγός της Red Bull δεν είχε πρόβλημα και μπορούσε να συνεχίσει, ενώ ο Kevin Magnussen ακολούθησε με σχεδόν τον ίδιο τρόπο κοντά στο τέλος της περιόδου.

Η Haas του Magnussen έδειχνε να έχει την πρόθεση να χάσουν βάρος, καθώς ένα κομμάτι του sidepod αποκολλήθηκε με μεγάλη ταχύτητα – αφήνοντας μια τρύπα στο αμάξωμά του και αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει στα pit.

Αλλά η μεγαλύτερη ζημιά προκλήθηκε στο μονοθέσιο του Sainz, καθώς το πίσω μέρος της F1-75 του περιστράφηκε ενώ περνούσε από τη στροφή 13 στο γκάζι, και τον έστειλε στον τοίχο – αποκλείοντας τον από το υπόλοιπο της περιόδου και αφήνοντας τον Ισπανό να ζητά συγγνώμη από την ομάδα του μέσω ραδιοφωνικής επικοινωνίας.

Αυτό διέκοψε τη περίοδο για σχεδόν 10 λεπτά με μια άλλη κόκκινη σημαία να βγαίνει, μετά από την πρωινή διακοπή.

Μόλις τα πράγματα άρχισαν ξανά, ο Verstappen κατάφερε να βγει από τα pits – αλλά σύντομα επέστρεψε ξανά μετά από φωτιά που ξέσπασε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, στο φρένο που φαινόταν ότι ήταν το κολλημένο πίσω δεξιό φρένο του, περιορίζοντας τον σε μόνο ένα γύρο.

Εν τω μεταξύ, οι εναπομείναντες οδηγοί προσπάθησαν να κάνουν τις δικές τους προσομοιώσεις προκριματικών.

Ο Russell ενίσχυσε τη φόρμα του από το Practice 1 σημειώνοντας το 1:29.938 για να πάει πιο γρήγορα από οποιονδήποτε, λίγο περισσότερο από ένα δέκατο μπροστά από τον Leclerc και ένα ακόμη δέκατο μπροστά από τον Perez, με τον Hamilton 0,241 δευτερόλεπτα πίσω από τον νεότερο συνάδελφό του.

Αλλά ακριβώς τη στιγμή που οι οδηγοί άρχισαν να κοιτάζουν τον μακροπρόθεσμο ρυθμό τους, η κόκκινη σημαία βγήκε και πάλι καθώς ο Nicholas Latifi σταμάτησε στο πλάι της πίστας, πιστεύοντας ότι ο αριστερός πίσω τροχός του μπορεί να μην είχε συνδεθεί σωστά.

Η περίοδος τελικά συνεχίστηκε με οκτώ λεπτά για να απομένουν, και οι οδηγοί έκαναν ό,τι μπορούσαν για να διασώσουν ό,τι μπορούσαν από έναν βαριά διακοπτόμενο Practice 2 που είδε τη Mercedes να σκέφτεται για πιθανή πρόκληση αυτό το Σαββατοκύριακο.


f1fan.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER