Με την νέα συνεργασία με την Ducati

O Michele Masini, αγωνιστικός υπεύθυνος της Gresini Team έχει βάλει ως στόχο να γυρίσει η θρυλική ομάδα του πρόσφατα αποθανόντος Fausto Gresini στις παλιές μέρες της δόξας της και να ξαναγίνει η ομάδα σημείο αναφοράς για όλες τις δορυφορικές ομάδες.

Η ομάδα του Gresini ήταν δεύτερη στο πρωτάθλημα το 2003, το 2004 και το 2005 με τον Sete Gibernau και τον Marco Melandri ως δορυφορική ομάδα της Honda. H ομάδα κέρδισε συνολικά 14 αγώνες με την RCV πριν η αλλαγή στα 800cc είδε όλες τις δορυφορικές ομάδες να…υποφέρουν μπροστά στις εργοστασιακές.

Παρόλα αυτά, αναβάτες όπως ο Melandri, o Toni Elias, o Alex De Angelis, o Marco Simoncelli και ο Alvaro Bautista συμμετείχαν με την Gresini κατά την εποχή των 800cc. Όμως η ομάδα του Gresini έχει μείνει μακρυά από το βάθρο από το 2014, την τελευταία της χρονιά με την Honda.

Mια νέα συνεργασία με την Aprilia ξεκίνησε την επόμενη χρονιά, αλλά τα αποτελέσματα δεν κατάφεραν να φτάσουν αυτά του παρελθόντος και τα δύο μέρη τελειώνουν την συνεργασία τους φέτος, με την Aprilia να έχει την δική της εργοστασιακή ομάδα και την Gresini να γυρνάει σε καθεστώς πλήρους ανεξαρτησίας, ως δορυφορική ομάδα της Ducati.

“Ήταν το όνειρο του Fausto και μάλλον αυτή είναι η βάση. Το επιπλέον αυτό κίνητρο που μας έδωσε ώστε να διασφαλίσουμε ότι η Gresini Racing θα επιστρέψει στην παλιά της δόξα”, ανέφερε ο Masini, o οποίος είναι μέλος της Gresini από το 2008. “Ο στόχος είναι να διασφαλίσουμε ότι η ομάδα θα ξαναγίνει σημείο αναφοράς για τις υπόλοιπες δορυφορικές ομάδες του MotoGP”.

“Δουλεύουμε μαζί με την Ducati σε όλα τα σημεία για να φτιάξουμε μια ομάδα που θα έχει υψηλό επίπεδο τεχνικά αλλά την ίδια στιγμή θα είναι μια νέα και φιλόδοξη ομάδα. Θα είναι ένα μείγμα από έμπιστους ανθρώπους της Gresini μαζί με κάποιες νέες εντάξεις που θα έχουν ένα σημαντικό επίπεδο εμπειρίας με την Ducati”.

“H ομάδα θα αποτελείται από 25-26 ανθρώπους. 20 από αυτούς θα είναι της Gresini και 5 από αυτούς θα είναι από την Ducati Corse. Δύο μηχανικοί για κάθε αναβάτη και ένας υπεύθυνος ανταλλακτικών”.

“Δουλεύουμε εδώ και ένα χρόνο ώστε να βρούμε μια δομή ανώτερου επιπέδου όσον αφορά την στέγαση και τα φορτηγά της ομάδας. Τις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη ιδέα για τα γραφήματα, τα οποία επιβλέπονται από την Drudi Performance. Στόχος μας είναι να φτάσουμε τον Νοέμβριο με ένα γράφημα για τα χειμερινά τεστ, το οποίο θα αποδίδει την εικόνα μας για το 2022”.

Ο Enea Bastianini, που αυτή την στιγμή διανύει την πρώτη του χρονιά στα MotoGP με την Avintia Ducati και ο αναβάτης της Moto2, Fabio Di Giannantonio θα είναι οι αναβάτες της Gresini Racing, πάνω σε GP-21 μοτοσυκλέτες.

Παρόλο που η συμφωνία μεταξύ Gresini και Ducati είναι για δύο χρόνια, αντί για τρία που είναι με την VR46 και την Pramac, o Μasini σκοπεύει να εδραιώσει την Gresini σαν έναν πολύτιμο συνεργάτη στην σκάλα ανέλιξης του ιταλικού εργοστασίου.

“Θέλουμε την καλύτερη συνεργασία με την Ducati γιατί στοχεύουμε να γίνουμε το σημείο αναφοράς της Βοrgo Panigale σαν ένα είδος μικρότερης (θυγατρικής) ομάδας, όπου οι αναβάτες θα εξελίσσονται και θα ωριμάζουν. Θέλουμε να δουλέψουμε καλά μαζί με ένα πνεύμα ομαδικότητας, γιατί είμαστε και πάντα θα είμαστε η οικογένεια Gresini”.




ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER