2021 Monaco Grand Prix, Thursday - LAT Images

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Mercedes, James Allison, δήλωσε πως προβλήματα με τα ελαστικά ευθύνονταν κυρίως για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Lewis Hamilton όλο το Σαββατοκύριακο στο Μονακό.

Ο Allison δήλωσε πως η ομάδα του συνήθως αξιοποιεί προς όφελός της την επίδοση των ελαστικών, αποκάλυψε όμως πως και στο παρελθόν αλλά και στο Μονακό όπως φάνηκε, η Mercedes δυσκολεύτηκε να φέρει τα ελαστικά στο παράθυρο λειτουργίας τους.

Έτσι, ο Hamilton τερμάτισε 7ος σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για τον ίδιο, καθώς δεν βρέθηκε κοντά στο ρυθμό του teammate του, Valtteri Bottas, παρ’ όλο που έχει κερδίσει τρεις φορές στην καριέρα του στους δρόμους του Πριγκιπάτου.

Ενώ τα ελαστικά όντως ήταν ένας σημαντικός λόγος πίσω από την εμφάνιση αυτή του Hamilton, ο Allison τόνισε πως τα Ασημί Βέλη θα πρέπει να δουν τη μεγάλη εικόνα σχετικά με την υστέρησή τους στο Σαββατοκύριακο που πέρασε από τους μεγάλους τους αντιπάλους.

“Θα πρέπει να βρούμε γιατί ήμασταν αργοί. Είναι αυτός ο αργός ρυθμός που μας πονά κυρίως”, ανέφερε ο Allison σε δημοσιογράφους μετά το Grand Prix του Μονακό, με βάση το RacingNews365.

Power June στα Virtuals+ με Σούπερ Προσφορά* στο Virtual Μπάσκετ της Playtech!

“Ειρωνικά, το μονοθέσιό μας έχει ως ένα από τα μεγαλύτερά του όπλα τη χρήση των ελαστικών σε διάφορες πίστες. Στη συγκεκριμένη πίστα πάντα δυσκολευόμαστε λίγο με τη χρήση ελαστικών. Ποτέ δεν τα έχουμε ακριβώς εκεί που θέλουμε τα Σάββατα, έτσι έχουμε και χαμηλές θέσεις στο grid”.

“Έπειτα, την Κυριακή, αν και είμαστε εντάξει στην αρχή των stints, στο τέλος του πρώτου stint, όπου η πιο κρίσιμη δράση λαμβάνει χώρα στη συγκεκριμένη πίστα, ξεμέναμε από ιδέες, έχοντας ένα ελαστικό που πέθαινε πιο νωρίς από τους ανταγωνιστές μας”.

“Πρέπει να το κατανοήσουμε αυτό, καθώς έχουμε αποτύχει να το κάνουμε αρκετές φορές σε διάφορες σεζόν και θα πρέπει να το κατανοήσουμε από τις βασικές αρχές του, να δούμε δηλαδή ‘τί καταλαβαίνουμε λάθος με την πίστα αυτή;’”.

Ο Allison έδωσε εξηγήσεις στο γιατί ο Bottas μπόρεσε να κερδίσει κατά κράτος τον teammate του στις κατατακτήριες, καθώς ο Φινλανδός έδειχνε να έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στη W12 στις κατατακτήριές του.

Δυστυχώς για τον ίδιο, ένα pit stop τραγωδία έθεσε τέλος στον αγώνα του όταν ο εμπρός δεξιά τροχός του δεν έβγαινε, κάτι που κατέστρεψε τον αγώνα του οδηγού της Mercedes. Χαρακτηριστικό του προβλήματος ήταν πως η Mercedes τη Δευτέρα ακόμα δεν είχε μπορέσει να αφαιρέσει το ελαστικό από τον τροχό.

“Ο Valtteri μπόρεσε να έχει σε καλύτερη κατάσταση τα εμπρός ελαστικά στην αρχή του γύρου”, πρόσθεσε ο Allison. “Έπειτα, στον υπόλοιπο γύρο είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στο να επιδιώξει τον ταχύ γύρο και να φέρει το μονοθέσιο πιο κοντά στις μπαριέρες, το οποίο και κάνεις εδώ εάν θες να έχει έναν καλό γύρο στις κατατακτήριες”.

“Αντικειμενικά, ήταν απλά μια μόνο μικρή διαφορά στη θερμοκρασία των εμπρός ελαστικών ανάμεσα στα δύο μονοθέσια. Αλλά και οι δύο οδηγοί βασικά υποφέρουν με το ότι τα μπροστά ελαστικά τους ‘πεθαίνουν’ πιο νωρίς από τα πίσω”.



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER