Με την αλλαγή στους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος να είναι προγραμματισμένη για το 2025, ο Christian Horner τόνισε ότι οι νέοι κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν στο σπορ θα πρέπει να είναι εντυπωσιακοί και θορυβώδεις, ώστε να επιστρέψει ξανά το “συναίσθημα” στο άθλημα και να ικανοποιηθούν οι φίλαθλοι.

Με τις συζητήσεις για τους κανονισμούς στους κινητήρες να βρίσκονται σε εξέλιξη, ακούγονται διάφορες απόψεις για το πώς πρέπει να είναι αυτοί στο μέλλον. Η βασική ιδέα είναι ότι θα διατηρηθεί ο υβριδικός προσανατολισμός, ενώ θα χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερο βαθμό και καύσιμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, ώστε η F1 να εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις των καιρών.

Μιλώντας για τους νέους κανονισμούς, ο Christian Horner τόνισε ότι πρέπει να διατηρηθεί ο προσανατολισμός της φιλικότητας προς το περιβάλλον, όμως παράλληλα πρέπει να επιστρέψει και ο “εντυπωσιασμός” και το “συναίσθημα”, ώστε να γίνει το σπορ ξανά πιο ελκυστικό στους φιλάθλους. Επίσης, είπε ότι το κόστος πρέπει να διατηρηθεί σε προσιτά επίπεδα, κάτι που δε συνέβη με τους κανονισμούς που εισήχθησαν το 2014.

“Βλέπουμε ότι το κόστος του τρέχοντος κινητήρα είναι εξαιρετικά απαγορευτικό”, εξήγησε ο Horner.

“Δεν το σκεφτήκαμε αυτό όταν σχεδιάστηκε αυτός ο κινητήρας και νομίζω ότι τώρα υπάρχει μια φανταστική ευκαιρία – για αυτόν που θα μπορούσε αναμφισβήτητα να είναι ο κινητήρας μας στο σπορ για τουλάχιστον 10 χρόνια όταν κυκλοφορήσει – να κάνουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά Νομίζω ότι πρέπει να λύσει το πρόβλημα με το “συναίσθημα”, τον ήχο και φυσικά να είναι βιώσιμος περιβαλλοντικά”.

“Αλλά νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει το στοιχείο του εντυπωσιασμού – διαφορετικά, θα πρέπει όλοι να πάμε στη Formula Ε. Ας ελπίσουμε ότι όλοι μαζί θα μπορέσουμε να βρούμε κάτι ελκυστικό για το 2025, ή για να γίνει ακόμη καλύτερη δουλειά το 2026”, είπε ο Horner, ενώ θυμίζουμε ότι η Red Bull σκοπεύει αρχικά να φτιάξει τη δική της μονάδα ισχύος για τους νέους κανονισμούς.

Power June στα Virtuals+ με Σούπερ Προσφορά* στο Virtual Μπάσκετ της Playtech!

Τέλος, ο Horner τόνισε ότι οι συζητήσεις δείχνουν να κινούνται στον σωστό δρόμο, και ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι πρέπει να έχουν ως πρωταρχικό στόχο στο μυαλό τους την προστασία και το καλό του σπορ για το μέλλον.

“Νομίζω ότι έγινε ένας εποικοδομητικός διάλογος. Είναι σημαντικό να βρούμε τη σωστή λύση, τόσο στο κόστος όσο και στο προϊόν, για το μέλλον της F1. Πιστεύω λοιπόν ότι όλοι οι σωστοί ενδιαφερόμενοι συμμετέχουν σε αυτήν τη συζήτηση και είναι σημαντικό να εργαστούμε συλλογικά προς όφελος του αθλήματος”, είπε.



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER