Ο Carlos Sainz θεωρεί πως, αν και δεν κατάφερε να κερδίσει το Ισπανικό GP χθες, ο Lando Norris έχει στα χέρια του το καλύτερο πακέτο του grid αυτή τη στιγμή.

Αν και ο Lando Norris δεν πήρε πρώτος την καρό σημαία στο χθεσινό Ισπανικό GP, όντας 2,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Max Verstappen, ο ρυθμός που έδειξε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, όπου και μπορούσε να ροκανίζει διαρκώς τη διαφορά από τον πρωτοπόρο, Max Verstappen, είναι δείγμα της προόδου που έχει πετύχει η McLaren με την MCL38.

Και για τον Sainz, το γεγονός ότι το φετινό μονοθέσιο της πρώην του ομάδας δείχνει να μην έχει χτυπητές αδυναμίες, κάτι που ακόμα και στη Red Bull δεν μπορούν να το πουν με ίδια βεβαιότητα, κυρίως για τα ζητήματα με το καβάλημα των κερμπ, καθιστά την MCL38 το καλύτερο μονοθέσιο στο grid αυτή τη στιγμή.

“Ειλικρινά, πιστεύω πως το πιο σταθερό μονοθέσιο αυτή τη στιγμή είναι η McLaren”, εξήγησε ο Sainz, που τερμάτισε εκτός βάθρου στη Βαρκελώνη, όντας 6ος.

“Θεωρώ πως στη Red Bull δυσκολεύονται σε ορισμένες πίστες. Το ίδιο ισχύει και για εμάς. Η McLaren είναι παντού γρήγορη. Είναι γρήγοροι στις αργές καμπές, περνούν με τέρμα το γκάζι στις Στροφές 3 & 9. Ήταν ταχύτεροι στη Στροφή 5”.

“Δεν βλέπω κάποια αδυναμία της McLaren αυτή τη στιγμή. Για μένα, η Red Bull εξακολουθεί να είναι αυτός που πρέπει να κερδίσουμε. Όμως η McLaren είναι γρήγορη παντού, κάτι που είναι αρκετά εντυπωσιακό”.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πως δεν είχε καμία αμφιβολία πως ο Verstappen θα έχανε τη νίκη εάν ο Lando Norris δεν είχε “σπαταλήσει” το πρώτο του stint στην 3η θέση, κολλημένος πίσω από τον George Russell.

“Θεωρώ πως, εάν ο Lando είχε τη θέση στην πίστα, θα ήταν δύσκολο να τον κερδίσουμε”. δήλωσε ο Horner. “Θέλω να πω, πως ανάμεσά τους (Verstappen και Lando) ήταν πολύ κοντινός ο ρυθμός, ήταν περίπου 15 δευτερόλεπτα μπροστά απ’ το υπόλοιπο grid”.

“Θα έλεγα πως ο Lando έχει αναδειχτεί ως ο πιο σταθερός μας αντίπαλος αυτή τη στιγμή”.

Ερωτώμενος για το εάν θεωρεί πως πλέον η McLaren έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ο Horner απάντησε: “Θεωρώ πως η McLaren έδειξε γρήγορη και σίγουρα στα τέλη των stint, ένα μοτίβο που βλέπουμε αρκετά τώρα τελευταία. Η φθορά τους βλέπουμε πως είναι αρκετά καλή”.

“Είχαμε λίγο διαφορές στη στρατηγική ελαστικών μας και στην ωφέλιμη ζωή του ελαστικού. Αλλά στο τέλος της ημέρας είχαμε αρκετό ρυθμό και γόμα για να κάνουμε τη δουλειά”.

Η McLaren στο εσωτερικό της είναι λίγο πιο μετριοπαθής αναφορά με τον ρυθμό της σε σχέση με την RB20, μιας και ο Andrea Stella, επικεφαλής της ομάδας, ένιωσε ότι οι δύο ομάδες ήταν ίσες σε ανταγωνιστικότητα.

“Θεωρώ πως ο ρυθμός αγώνα μας ήταν πολύ, πολύ παρόμοιος”, εξήγησε ο Ιταλός. “Το γεγονός ότι ήμασταν ταχύτεροι στο τέλος οφείλεται στην πιο φρέσκια γόμα μας. Το γεγονός ότι ήταν ταχύτερος (ο Verstappen) στην αρχή, οφείλεται στο ότι ήμασταν πίσω από τον Russell”.

“Αλλά φαίνεται πως η απόλυτη ισότητα και ισορροπία που υπάρχει ανάμεσά μας στον ρυθμό και είχαμε στις κατατακτήριες, μεταφέρθηκε σχεδόν και στον αγώνα, όπου φυσιολογικά υπάρχουν αποκλίσεις συναρτήσει του πώς λειτουργούν τα ελαστικά σου”.

“Αλλά σε μια πίστα που είναι αρκετά απαιτητική για τις γόμες, και πολύ απαιτητική στην αεροδυναμική, το σημερινό ήταν ένα πολύ ευχάριστο νέο για εμάς, αναφορικά με τη βελτίωση που έχουμε κάνει στο μονοθέσιο”.


f1fan.gr